Ach... ouderwets... hier draait onze A7V rev 1.02 snel zat nog hoor

ik hou van de onboard ATA100 poortjes
Afijn, ik heb altijd problemen gehad met BIOS-versies boven de 1007, en nog nooit met 1007 zelf, welke ik dan ook nog steeds gebruik. Wat ik wel weet, is dat vanaf 1008 een extra optie beschikbaar is dat de computer zichzelf meteen weer uitschakelt als er geen activiteit wordt gemeten op de CPU_Fan moederbord-connector. Het zou me niets verbazen als die optie aanstaat bij jou. Zelf eens aangezet, en omdat de CPU fan toevallig op de PWR_Fam bus zat (maar dus wel gewoon draaide), viel ie meteen weer uit, ook nadat ik de fan op het goede busje zette. De oplossing was de JEN jumper even naar JumperFree zetten (stond op Jumpered).. toen bootte ie weer en kon ie ook weer terug naar Jumpered.
Je A7V startte na de flash eerst nog wel, dus het lijkt me sterk dat t BIOS zelf opeens rot is geworden.
Wat wel zo is, is dat bij dat automatisch uitgaan een pieptoon te horen was hier. Is dat bij jou ook zo? (of speaker niet goed aangesloten misschien)... (die 5 seconden klopte hier in ieder geval perfect...)
ben benieuwd wat t verzetten van die jumper voor effect heeft.