Toon posts:

nightvision webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaan deze dingen? ik ik ff de boel bewaken hier omdat er een figuur of meerdere figuren structureel onze tuin en de tuin van buren van ons lopen te vernielen (planten de grond uit trekken, kleine boompjes afbreken enzo), dit gebeurd altijd snachts en het is denk ik te donker om echt goed te kunnen filmen.

Dus bestaan ze :?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 21 februari 2002 18:59 schreef Kertje het volgende:
bestaan deze dingen? ik ik ff de boel bewaken hier omdat er een figuur of meerdere figuren structureel onze tuin en de tuin van buren van ons lopen te vernielen (planten de grond uit trekken, kleine boompjes afbreken enzo), dit gebeurd altijd snachts en het is denk ik te donker om echt goed te kunnen filmen.

Dus bestaan ze :?
whahah >:)

edit:
sorry, ik bedoel ja vast wel, med van die ir ledjes

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Misschien is dit wat voor je:

http://www.spyshop.nl/

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 23:07
Misschien bestaan ze wel... Maar dan moet je erg opletten hoever je dan kan zien met die nightvision. Het zal niet meer zijn dan 2 meter denk ik.
Ik weet niet hoe diep je tuin is, maar je kan ook je tuin proberen te verlichten op een eenvoudige manier: zo'n sensor. Zodra er iemand in loopt gaat het licht aan. Als je daar nou een grote schijnwerper in zet ofzo dan is je hele tuin verlicht. En de mensen die je tuin iedere keer vernielen zullen dat denk ik niet snel doen als het zo licht is. De kans om dan gezien te worden is natuurlijk een stuk groter. Dan zou je ook nog een cam kunnen neerzetten...
Ook nog eens een goedkopere oplossing denk ik.

Verwijderd

kijk eens mij de kijkshop. Dan heb je ook een tv kaartje nodig en samen met gotcha kom je een heel eind.

• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

- bewegingssensor
- fotocamera met flits
- soldeerbout
- knutsel

Met deze ingredienten kun je behoorlijk ver komen denk ik

...And the world goes on racing, like the world always will...

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12 18:44
Sony DV-camera met nightsight? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 09:09 schreef k u k e l het volgende:
Misschien bestaan ze wel... Maar dan moet je erg opletten hoever je dan kan zien met die nightvision. Het zal niet meer zijn dan 2 meter denk ik.
Ik weet niet hoe diep je tuin is, maar je kan ook je tuin proberen te verlichten op een eenvoudige manier: zo'n sensor. Zodra er iemand in loopt gaat het licht aan. Als je daar nou een grote schijnwerper in zet ofzo dan is je hele tuin verlicht. En de mensen die je tuin iedere keer vernielen zullen dat denk ik niet snel doen als het zo licht is. De kans om dan gezien te worden is natuurlijk een stuk groter. Dan zou je ook nog een cam kunnen neerzetten...
Ook nog eens een goedkopere oplossing denk ik.
die eikels doen het gewoon recht onder een lantarenpaal, daar hadden ze dus eergisteren wat boompjes afgebroken enzo... echt onbegrijpelijk, onder een lanterenpaal op de kruising van 3 straten zowat.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 09:28 schreef Parlor_Inventor het volgende:
- bewegingssensor
- fotocamera met flits
- soldeerbout
- knutsel

Met deze ingredienten kun je behoorlijk ver komen denk ik
ik en solderen :? lol

Verwijderd

lol

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wel eens aan boobytraps gedacht, je hoeft geen zware explosieven te gebruiken maar je zou struikeldraden in combinatie met een alarmsignaal kunnen maken.

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

hahaha ik heb hier hetzelfde..

gewoon me logitech quickcam pro 3000 (achter lamellen) voor het raam gezet..

en wat denk je.. 's ochtend 845 filmpjes met in totaal 532MB |:( :'(
er was een of andere stokroos van me moeder die constant een silouet voor de lamellen heen maakte..

maare die quickcam werkt (als je een paar buitenlampjes heb) goed genoeg. :+

P.s. hij stond achter de lamellen omdat het een testje was. :)

http://www.NUiPhone.nl/

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
Je kan naar een één of andere dumpshop voor militair gerei gaan en daar een IR lamp kopen..
Als je deze aanzet kan je je cam gewoon 's-nachts gebruiken...

IR schijnwerper van ledjes maken kan ook maar is minder effectief.. (tenzij je echt 500 ledjes aan elkaar wilt plakken)

Verwijderd

Topicstarter
boobytraps heb ik al gedaan, ik heb halve tuin al op de meest onzinnige plekken prikkeldraad liggen en heb zelfs een tijd geleden...

hmmzhmzzzzzz :/
Pagina: 1