NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Nee hoor, gaat heus wel werken, alleen haal je
misschien niet de volledige snelheid uit de schijf.
Alhoewel je het verschil tussen een U2W en U160 controller waarschijnlijk pas merkt bij meerdere schijven.
misschien niet de volledige snelheid uit de schijf.
Alhoewel je het verschil tussen een U2W en U160 controller waarschijnlijk pas merkt bij meerdere schijven.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
werkt prima, ik doe het er zelf ook mee
A wise man's life is based around fuck you
SCSI is BACKwards compatible. Zowel de controller als de devices.
M.a.w. Je kunt een snellere HD op een tragere controller zetten, maar je kunt ook een tragere HD op een snellere controller aansluiten. Je moet alleen wel op de connectors letten, het wil nl. wel eens voorkomen dat je converters nodig hebt.
M.a.w. Je kunt een snellere HD op een tragere controller zetten, maar je kunt ook een tragere HD op een snellere controller aansluiten. Je moet alleen wel op de connectors letten, het wil nl. wel eens voorkomen dat je converters nodig hebt.
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Ah ok, dan kan ik gaan zoeken: voor een 300/400 Euro, wat is dan een lekkere snelle en zo groot mogelijke goede hd?
Ik heb ook een IBM 7200 is niet snel, wel warm vindt ik, maar wel betrouwbaar.
Ik heb laatst een Maxtor 60 gig IDE gekocht en dat vindt ik dus géén succes, integendeel
doet ut wel maar verder
Ik heb ook een IBM 7200 is niet snel, wel warm vindt ik, maar wel betrouwbaar.
Ik heb laatst een Maxtor 60 gig IDE gekocht en dat vindt ik dus géén succes, integendeel
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com