Toon posts:

MX300 + XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de goeie oude diamond mx300 en ben daar reuze tevree mee.
Maar sinds ik XP heb draaien doet ie raar.
De 2e uitgang doet het opeens niet.

Nu opeens dikke ruis op me mic, zelfs als ik me mic eruit haal.

Hebben andere mensen hier ook problemen mee?
Of ligt het aan mijn wat opgeschroefde AMD XP fsb van 150.???

Verwijderd

Brakke drivers.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48
dat die drivers brak zijn is duidelijk, maar waar vind ik de XP drivers voor de mx300, want ik heb er ook problemen mee :(

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
of het aan je hogere FSB ligt kun je natuurlijk zeer makkelijk zelf testen door je FSB weer op 133 te zetten :7

• vosss
Op zaterdag 11 mei 2002 16:14 schreef vosss het volgende:
dat die drivers brak zijn is duidelijk, maar waar vind ik de XP drivers voor de mx300, want ik heb er ook problemen mee :(
Mijn probleem is dus dat mn Diamnond Monstersound MX300 na een tijdje gewoon stop met geluid geven.
Het enige dat nog helpt om hem weer aan de praat te krijgen is de pc opnieuw opstarten (en das vervelend als je net midden in een spelletje zit :( )

op de site van diamond hebben ze alleen drivers voor 95/98/NT. Ik dacht laat ik als ik de xp drivers nergens kan vinden (wat dus het geval is) danmaar de drivers voor 2000 eens proberen, xp lijkt nogal op 2000 dus vandaar.

Maargoed ook voor 2000 kan ik nergens drivers vinden :(

iemand :?

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Op zaterdag 11 mei 2002 16:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Mijn probleem is dus dat mn Diamnond Monstersound MX300 na een tijdje gewoon stop met geluid geven.
Het enige dat nog helpt om hem weer aan de praat te krijgen is de pc opnieuw opstarten (en das vervelend als je net midden in een spelletje zit :( )

op de site van diamond hebben ze alleen drivers voor 95/98/NT. Ik dacht laat ik als ik de xp drivers nergens kan vinden (wat dus het geval is) danmaar de drivers voor 2000 eens proberen, xp lijkt nogal op 2000 dus vandaar.

Maargoed ook voor 2000 kan ik nergens drivers vinden :(

iemand :?
Ik heb die kaart dus ook en had hetzelfde probleem, de oorzaak is de via chipset, de oplossing ligt hier:

http://aureal.cjb.net/

• vosss
Op zaterdag 11 mei 2002 16:23 schreef Expecho het volgende:

[..]

Ik heb die kaart dus ook en had hetzelfde probleem, de oorzaak is de via chipset, de oplossing ligt hier:

http://aureal.cjb.net/
Thanxz, die ga ik straks eens proberen :)
Ik laat wel weten of het me is gelukt
Pagina: 1