1 - 2 - 3
Verwijderd
waarvoor wil je dat gebruiken? voor particulier is dit wel erg prijzig, 305 euro voor 128 kbit gegarandeerd, en maar een paar Gig per maand.
bij ons op het bedrijf is geen ADSL of SDSL leverbaar, nog kabel, dus we zijn op zoek naar een alternatief.
in de vorm van huurlijnen (net iets te duur) of wat anders.
iemand kwam met dit op de proppen. schijnt te werken. kunnen een straal verbinding leveren van 1 mb tot 34 mb, dus wil weten of iemand hiermee werkt/ ervaring heeft.
of een andere oplossing heeft.
1 - 2 - 3
Zelf nog geen ervaring mee gehad, maar wel een gesprek met hun gehad en een offerte gekregen, maar voor alleen inet access is het te duur. Kan je beter voor satelliet kiezen, want ze hebben maar een bereik van +/- 5 km vanaf elk basisstation van hun. Dus niet veel.
En de kans bestaat bij hun dat je tijdens onweer geen verbinding hebt.
Edit : ADSL niet beschikbaar bij jullie
En de kans bestaat bij hun dat je tijdens onweer geen verbinding hebt.
Edit : ADSL niet beschikbaar bij jullie
Ik geloof dat wij al in de buurt van zo'n punt zitten.
dus dat moet niet het probleem zijn.
via de satteliet zitten we nog steeds via een telefoonlijn te uploaden.
dus dat moet niet het probleem zijn.
via de satteliet zitten we nog steeds via een telefoonlijn te uploaden.
1 - 2 - 3
Voor zo veel geld kan je ook 2-way satteliet nemen.
weet jij een aanbieder die dat levert?
1 - 2 - 3
* Gomez12 thinks Google should know one or two
http://satelliet.startkabel.nl/k/satelliet/index.php?nr=1 rechter kolom.Op donderdag 21 februari 2002 20:58 schreef lexited het volgende:
weet jij een aanbieder die dat levert?
Het nadeel van straal is dat je een lag hebt van bijna een seconde. Is voor HTTP / FTP ed wel te doen, maar SSH ed is onwerkbaar.Heeft iemand hier ervaring met iparix ( www.iparix.nl ) en de straalverbinding die hun leveren tbv een internet connectie? (1/2mb)
Niet helemaal waar. Ik werk op mijn werk met een straal verbinding van Iparix.Op maandag 25 februari 2002 10:12 schreef igmar het volgende:
[..]
Het nadeel van straal is dat je een lag hebt van bijna een seconde. Is voor HTTP / FTP ed wel te doen, maar SSH ed is onwerkbaar.
De verbinding is een 2Mbit verbinding (Up en Down stream) naar de Erasmus universiteit. Van weersomstandigheden (mist en regen) heb je weinig last. Wel kan hagel een verstorende factor spelen maar daar passen de zenders zich automatisch op aan.
Van LAG is geen sprake. SSH gaat perfect (zelfs gamen
Dat heb ik allemaal al getest.
De prijs is inderdaad niet erg goedkoop , maar er moet dan ook wel heel wat gebeuren. (Zie foto hieronder. Dit wordt er allemaal geplaatst)

+ dat er een straalzender op een hoog punt wordt geplaatst.
Pagina: 1