maxtor d740x kapot.. wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Ik heb er 2 gekocht bij exile.nl en een ervan is nu na een maandje gebruik kapot gegaan. Ik kreeg een smart waarschuwing en Powermax heeft me een error code gegeven om op een rma formulier te gebruiken.

Ik dacht eraan om hem meteen naar maxtor te sturen ipv naar de winkel.. dat duurt alleen maar langer denk ik. Maar bij het invullen van mn rma zegt de site dat mn harde schijf geen geldig model nummer heeft. Ik heb de goeie ingevuld.

Wat raden jullie me aan? Contact opnemen met maxtor of gewoon naar de winkel.. Ik nam aan dat naar de winkel toch langer gaat duren.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Direct naar Maxtor is vrij snel, maar de winkel kan je wellicht meteen een nieuwe geven. Zowiezo heb je er dan geen verzendkosten aan.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Ga iig naar de winkel. Misschien geven ze he meteen een nieuwe mee :) Anders kun je daar iig vragen wat de procedure is. Waarschijnlijk testen ze hem daar even uit, en sturen ze hem ook linea-recta naar Maxtor. Misschien gaat het zelfs wel sneller omdat ze leverancier zijn... Ga gewoon naar de winkel, en vraag es hoe en wat :)

edit: Kut te laat :P

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Of omruilen voor meewaarde tegen groter model. Dat kan natuurlijk niet als je wil RAIDEN.

Als hij echt kapot is geeft een goeie winkel je meteen een nieuwe mee hoor.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
hoe werkt dat met omruilen tegen die meerwaarde.. moet je een beetje geirriteerd en bozig doen om dat te regelen?.. raiden ging belabbert dus ze hangen toch los

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op donderdag 21 februari 2002 21:02 schreef Klauwhamers het volgende:
hoe werkt dat met omruilen tegen die meerwaarde.. moet je een beetje geirriteerd en bozig doen om dat te regelen?.. raiden ging belabbert dus ze hangen toch los
Nooit doen, altijd kalm en rustig je probleem voorleggen, als jij pissed tegen de verkoper begint, wil die je niet helpen, maar als jij normaal tegen die verkoper je verhaal verteld, zal hij je eerder helpen dan als jij die HD door het raam naar binnengooit bij hun (bij wijze van spreken)

Veel succes iig
Pagina: 1