Toon posts:

ASUS geforce 2 mx/400 xp crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gooday iedereen.

Ik heb een klein probleem. Sinds een korte tijd heb ik opeens spontane lock-ups onder windows XP. Als ik dan rustig wacht gaat het hele zaakkie rebooten en dan geeft XP heel mooi aan dat het aan mijn display drivers ligt.... hmz...

]ik heb daar volgens mijn weten nix aan evranderd...
Misschien hebben jullie dit probleem eerder gehoord?

Ik heb een ASUS GeeForce 2 mx 400
Detenator versie 23.12

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb al de 23.11 drivers geinstalleerd van Nvidia maar nope werkte ook nie echt.

PLEASE HELP ME :'(

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Op donderdag 21 februari 2002 18:25 schreef Yilias het volgende:
greetz Yilias
:Z [topic=309815/1/50] :z

En check eens of je videokaart erg warm wordt, en probeer anders gewoon allerlei verschillende drivers, tot je er 1 vind die wel goed werkt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Nope kaart wordt niet echt warm. Kan echt uren game'n en dan blijft ie et doen, maar als ik 2 minuten een window resize dan stopt ie ermee. (ja waarom doe je dat vraag je je af? nou, moet je es een enquette dame aan de phone krijgen als je achter je pc zit ;) )

Welke Detenator driver is denken jullie et ebste? want alle XP drivers heb ik al geprobeert :(

hmz post aangepast ;) al die verschillende regels op al die forums... arg

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op donderdag 21 februari 2002 19:21 schreef Yilias het volgende:
Nope kaart wordt niet echt warm. Kan echt uren game'n en dan blijft ie et doen, maar als ik 2 minuten een window resize dan stopt ie ermee. (ja waarom doe je dat vraag je je af? nou, moet je es een enquette dame aan de phone krijgen als je achter je pc zit ;) )

Welke Detenator driver is denken jullie et ebste? want alle XP drivers heb ik al geprobeert :(

hmz post aangepast ;) al die verschillende regels op al die forums... arg
Een 2D probleem dus...hoe hangt ie zichzelf op, krijg je een freeze, een bsod, reset?

Andere videokaart proberen :?

Verwijderd

Topicstarter
het is echt een freezup. Weet niet hoe et komt maar merk dat het scherm alleen hangt (denk ik dan) Xp gaan rustig verder met het maken van zijn error report en dan reboot ie zichzelf. |:(

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 23:46

Barney

nee, ik kan niet darten

Ik zou XP ff opnieuw installeren :o

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Verwijderd

Alle 23.** drivers sucken probeer 21.83 ofzo of de 27.** serie.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op vrijdag 22 februari 2002 21:52 schreef Shaggy het volgende:
Alle 23.** drivers sucken probeer 21.83 ofzo of de 27.** serie.
Voor zover ik weet zijn een heleboel nVidia drivers tegenwoordig wat bagger. Dat beloofd wat voor de toekomst zo ;(

Ze zouden echt eens een maandje net als MS even geen nieuwe dingen moeten ontwikkelen en eens even wat normale drivers schrijven :P

Want het boeit ons echt niet of een game 800 fps of 900 fps haalt.

En XP opnieuw installen is misschien inderdaad slim :P

Verwijderd

Topicstarter
ok heb nu de 21.83 driver eropstaan en hij draait al voor meer dan 30 min stabiel :) zelf terwijl ik lekker aan het 2d'n ben! hoop dat het zo blijft
Pagina: 1