Toon posts:

Terratec Xfire 1024 problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gisteren een Terratec Xfire 1024 in mijn pc geinstalleerd, en alles leek goed te gaan. Dit blijkbaar aangezien "3D Stereo Enhancement" standaard uit stond. Als ik dit aanzet in het configuratieschermpje wat bij de drivers van de geluidskaart zit, kraakt alles ineens! Vooral heel erg in Quake3 maar zelfs met afspelen van MP3-tjes.
Is de kaart soms kapot?? Heeft iemand deze kaart ook en kent deze problemen? Het rare is dat de kaart A3D ondersteund, 1.0 en 2.0 maar in Q3 kan ik niet A3D aanzetten! Als ik dat "3D Stereo Enhancement" aan heb gezet kan ik wel erop klikken maar dan zegt hij alleen maar dat het ge-shutdownt wordt! Kan het niet aanzetten maar alleen maar uitzetten blijkbaar! Afgezien van het vreselijke gekraak wat de kaart met "3D Stereo Enhancement" aan produceert kan ik A3D nieteens aanzetten in Q3 dus! Iemand enig idee hoe dit komt?

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
volgens mij heeft die XFire alleen A3D 1.0 en geen A3D 2.0
ik zou zeggen om andere drivers te installeren maar ik weet niet of die er zijn omdat het een redelijk nieuwe kaart is.

kijk <a href="http://www.hardwareinfo.net/cgi-bin/go.cgi?go=/artikelen/reviews/2000-06-01-TerraTec-XFire-1024/pagina03.html&head=/artikelen/reviews/2000-06-01-TerraTec-XFire-1024/head.go">hier</a> maar eens.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31
Xfire heeft alleen hardwarematige a3d 1.0 ondersteuning.
Volgens mij softwarematige 2.0 ondersteuning (weet het niet zeker)

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ben ook in 't bezit van zo'n kaartje, ik ben geen spelletjes-fannaat, dus ik kan je niet helpen op je vraag. Het enige wat ik kan zeggen isd at er nu (nog) geen nieuwe drivers te verkrijgen zijn omdat de drivers nog (maar) van augustus zijn.
Zelf heb ik ook een probleempje met de kaart (Bij digitale kopie naar MD mis ik de 1e seconde.) ook dit probleem wordt pas opgelost in de nieuwe drivers. (Gewoon geduld hebben of effe bellen met Terratec)

20*350ZO45°

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ja Ja, vanaf vandaag te downloaden!!!!!! De nieuwe drivers voor een Terratec DMX XFire 1024 geluidskaart!!!
LET OP! Er staat op de downloadpagina dat de drivers van 28-08-2000 zijn, maar ze zijn vandaag pas geplaatst!!! (100% zeker)

Zie: www.terratec.net

20*350ZO45°

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gaan met die nieuwe drivers ook eens trackmarks meegstuurd worden als er een nieuwe track uitgstuurd wordt?

hoe moeilijk moet dat zijn, desnoods met een plug inn voor winamp die de kaart een signaaltje geeft. Want die drie seconden buffer is maar een matige oplossing (live/mix etc.)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1