Verwijderd

Topicstarter
Vind de 8310 een mooi toestel en heb eens gekeken. Ik vind allerlei info over GPRS en als ik op de site van Belcompany kijk staat dat infrarood als optie is?? Erg merkwaardig.
Heeft iemand ook een 8310 en kan hij/zij mij vertellen over er standaard infrarood op zit? Want ik wil blijven communiceren met m'n pda.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja, ik heb zelf de 8310. Het is een goede/leuke en kleine telefoon, het enigste probleem is, dat er nog (genoeg) fouten in de software zitten :(
En ja, er zit ook standaard infrarood op.
8310 :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.einsteinisevil.f2s.com/tmp/8310.jpg

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 23:08
Tis een mooi ding, alleen jammer dat ie zo duur is... alhoewel nokia wel het beste merk is.

Er zit idd infrarood op en t werkt perfect hoorde ik van een maat van me, die heeft naar zijn zeggen nog geen een naam ingetypt op zijn priellerig telefoontoetsenbord.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Niet om een flame te starten hoor, maar waarom is Nokia 'het beste merk'???

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Dat zeg ik niet, dat het het beste merk is. Ik vind alleen, dat de Nokia 8310 (en hiervoor ook de 5110,6150,3210,6210 en de 3310 die ik allen heb gehad) een ijzersterke menubesturing hebben in mijn ogen. En dat is volgens mij ook de reden waarom mensen voor een Nokia kiezen en terug blijven komen. Niet alleen omdat het design ze bevalt, maar vooral omdat het menu echt heel makkelijk te bedienen is, zelfs voor mensen die er geen verstand van hebben

*No Flame Intended!*

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Ik had het ook tegen mickael, omdat hij dat zo als feit presenteert :) En of die menu's zo fijn zijn weet ik eigenlijk niet, na een dik jaar Siemens kon ik niet echt opschieten met de 8210 van m'n zus, voor een groot deel gewenning denk ik eigenlijk :) Ze zijn vaak wel mooi in ieder geval. Maar laat ik er maar over ophouden, beetje off-topic :o

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1