In deze thread
Schreef ...
Schreef ...
WaaropOp maandag 18 februari 2002 16:46 schreef Mobster het volgende:
[..]
Hoe is het Jive? Ga je me nog van die 5e plek afknikkeren
Daar gaat het over dus ...Op maandag 18 februari 2002 19:19 schreef Jive het volgende:
[..]
Gaat maares goed op die ranglijst letten dan
oftwel Challenge Accepted
je had op zich in de oude topic kunnen doorgaan, maar nieuwe openbare uitdagingen zijn op zich ook wel koel
Vond het persoonlijk een beetje onzinnig om dan door te gaan in een topic wat "RC5 Hitparade van 16 februari" heet...
Dan heeft iedereenook van .. "waar gaat dit over" ...
En ik heb al eens een uitdaging met Mobster gehad .... en toen ik daar een topic over opende om de stand weer te geven vond DSmarty datut weer nergens op sloeg ..
Vandaar dus een nieuw topic ...
Maar ik had idd effe erbij moeten zetten waar het precies over ging in de vorm van ...
Lees hier waar dit over gaat
Waarvoor mijn excuses van het niet doen, ik was dit nml nog aan het opzoeken hoe ut moest
Dan heeft iedereenook van .. "waar gaat dit over" ...
En ik heb al eens een uitdaging met Mobster gehad .... en toen ik daar een topic over opende om de stand weer te geven vond DSmarty datut weer nergens op sloeg ..
Vandaar dus een nieuw topic ...
Maar ik had idd effe erbij moeten zetten waar het precies over ging in de vorm van ...
Lees hier waar dit over gaat
Waarvoor mijn excuses van het niet doen, ik was dit nml nog aan het opzoeken hoe ut moest
Go Go Go Jive, hopen dat het je zeer snel gaat lukken, and you know why 
M00H
M00H
Jive, ik vrees dat die client met tikfout (100 ( [Up 3 in the last 1 days] 3) [Netherlands] jivedaf@wandoo.nl) nog steeds draait...
We spend our years as a tale that is told
Ik vond hem pas laat op de middag per toeval ...Op donderdag 21 februari 2002 22:47 schreef Dutchman! het volgende:
Jive, ik vrees dat die client met tikfout (100 ( [Up 3 in the last 1 days] 3) [Netherlands] jivedaf@wandoo.nl) nog steeds draait...
Hij heeft dus vandaag nog geflushed ...
Maar zou nou weer goed moeten zijn
1 maart is mijn streven ... en dan zal ik stijgen Mobster weer dalen
Je stond al een hele tijd boven ons, totdat je toen die MF van 200k ofzo deed. Daarna zakte je weer een beetje in.
Maar hoe meer je flushed hoe beter. Ik zal eens kijken of ik nog wat extra kan persen. Kijken of we QU|CCC ook weer aan het flushen krijgen
Maar hoe meer je flushed hoe beter. Ik zal eens kijken of ik nog wat extra kan persen. Kijken of we QU|CCC ook weer aan het flushen krijgen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hey Jive, hoe komt het dat jij ineens zo hard gaat, en ik dacht dat ik langzaamaan dichterbij kwamOp donderdag 21 februari 2002 17:55 schreef Jive het volgende:
Kom je nou nog ...
Zow is geen wedstrijd natuurlijk.
1 jivedaf 19031
2 team cow kunstje 8653
Door de crappy sub-team support van D.net heb ik tijdelijk onder een ander email naar een andere proxy geflushed ...
Er bleven nog wel blokjes van onbereikbare koetjes bij dutch binnenkomen .. Inclusief mijn thuis-productie ...
Laten we hopen dat d.net voor hun volgende project wel sub-team mogelijkheid inbouwen ... zodat iedereen gewoon met een eigen email kan blijven werken.
Iets in de trant van ...
Teams -> Sub Team -> Email
Team = Dutch Power Cows
Sub Team = Cow Kunstje , Jive Cows , QU|CCC , TeamBVD ..
Email = iedere flusherd ...
Gegraasde blokjes blijven natuurlijk eigendom van het team waarvoor je geflushed hebt, net als de blokjes die je voor het subteam geflushed hebt ...
Maar al je van tem / subteam wisselt, zou je eigenlijk gewoon je eigen stats mee moeten kunnen nemen, en alleen de team-ownership van nieuwe blokjes bij je nieuwe team/subteam komen ...
Maar daar kunnen we alleen op hopen geloof ik.
Er bleven nog wel blokjes van onbereikbare koetjes bij dutch binnenkomen .. Inclusief mijn thuis-productie ...
Laten we hopen dat d.net voor hun volgende project wel sub-team mogelijkheid inbouwen ... zodat iedereen gewoon met een eigen email kan blijven werken.
Iets in de trant van ...
Team = Dutch Power Cows
Gegraasde blokjes blijven natuurlijk eigendom van het team waarvoor je geflushed hebt, net als de blokjes die je voor het subteam geflushed hebt ...
Maar al je van tem / subteam wisselt, zou je eigenlijk gewoon je eigen stats mee moeten kunnen nemen, en alleen de team-ownership van nieuwe blokjes bij je nieuwe team/subteam komen ...
Inderdaad, indien het zo was, dan zou ik ook wel een subteam joinen, en meerdere hier zouden dat dan doen.Op zaterdag 23 februari 2002 05:19 schreef Jive het volgende:
Door de crappy sub-team support van D.net heb ik tijdelijk onder een ander email naar een andere proxy geflushed ...
Iets in de trant van ...
Team = Dutch Power Cows
Volgens mij is mobster aan het sparen, zodat ik niet moregen beven hem in het lijsie sta
Helaas. In het weekend flush ik niks, omdat ik op het werk achter de vuurmuur zit en alles met de hand moet regelen. Maar nog zo'n week als de afgelopen week en ik moet je weer proberen in te halen.
Ach, proberen is ook al mooi
Ach, proberen is ook al mooi
Mijn streven was 1 maart ...
Kijken of het lukt nu je opgespaarde blokjes gaat fluzzen ...
After that .. we shall see i guess.
Het was trouwes ook wel grappig om weeres in de top-30 lijst te staan van lone-fluzzerts na zon lange afwezigheid.
Kijken of het lukt nu je opgespaarde blokjes gaat fluzzen ...
After that .. we shall see i guess.
Het was trouwes ook wel grappig om weeres in de top-30 lijst te staan van lone-fluzzerts na zon lange afwezigheid.
5 ( 1) jivedaf 8437 20218 4675 1355325 6 mins 5.25%
6 ( 1) team cow kunstje - 4888 - 1352792 17 hours 5.24%
This boy's done....
Maar ik blijf iig tot 1 maart doorlopen om je weer een target te geven
Goed bezig. Ik haal je vandaag nog wel een keer in, maar daarna is het definitief voorbij denk ik.
Dan is het ook nog 600k tot aan de volgende DPC'er en ga ik me wat meer concentreren op OGR (staan pas 182e) en ECCp.
Congratulations tot zover
Dan is het ook nog 600k tot aan de volgende DPC'er en ga ik me wat meer concentreren op OGR (staan pas 182e) en ECCp.
Congratulations tot zover
* Jive maakt gewoon eerst rc5 af .. en ga dan pas met ogr spelen
Shit! 87 teveel geflushed 
code:
1
2
| 5 team cow kunstje 1400087 6 jivedaf 1370517 |
Pagina: 1