Ik heb een vraagje, ik hoor iedereen zeggen dat ik geen oplaadbare batterijen mag gebruiken in mijn Gameboy Advance, maar waarom mag je dan geen oplaadbare batterijen gebruiken?
Verwijderd
oneee??
Ik gebruik ze wel een s als ik toevallig ze heb opgeladen
maar normaal gebruik ik gewoon duracell
gaan toch wel 3x langer mee
Ik gebruik ze wel een s als ik toevallig ze heb opgeladen
maar normaal gebruik ik gewoon duracell
gaan toch wel 3x langer mee
Neuj is niet schadelijk hoor. Wat zou er schadelijk aan zijn
There is no magic.
Stond ook op m'n walkman.
Werd me aangeraden om Philips batterijen te nemen, rara welk merk walkman.
Onzin
Onzin
In principe kan elke batterij lekken, dat gebeurt echt niet alleen bij oplaadbare batterijen, dus dat lijkt me bullshit.
There is no magic.
Was toch zo dat oplaadbare batterijen een iets lagere spanning of amp had dan normale ? Weet alleen niet meer waarom dat schadelijk zou zijn.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Neej het is niet schadelijk, het is niet slecht voor je GBA of je batterijen, je speelduur is alleen 3x korter.
Mocht je toch rechargeables willen gebruiken, ga dan op zoek naar die NiMH dingen met minimaal 1200 mAh of zelfs 1500 mAh (moeilijk te vinden). Die gaan nog een stukje langer mee (uurtje of 7-8).
owja, UTFS!!!
Mocht je toch rechargeables willen gebruiken, ga dan op zoek naar die NiMH dingen met minimaal 1200 mAh of zelfs 1500 mAh (moeilijk te vinden). Die gaan nog een stukje langer mee (uurtje of 7-8).
owja, UTFS!!!
en het voordeel van NiMH is dat ze geen geheugen effect hebben...Op donderdag 21 februari 2002 18:20 schreef Patrickje het volgende:
Neej het is niet schadelijk, het is niet slecht voor je GBA of je batterijen, je speelduur is alleen 3x korter.
owja, UTFS!!!
En dat er geen oplaadbaren in kunnen is idd strieren stront, het is inprinciepe zelfs zo dat de GBA langer zou mee gaan omdat de spanning lager is (als ik me niet vergis zijn gewone bats 1,4V en oplaadbaren 1,2V)
In die GBA van mij heb ik NiMH van 1500 mAh en ik heb er nooit probs mee gehad
Verwijderd
Zucht....Op donderdag 21 februari 2002 18:45 schreef sneakie het volgende:
Maar het is dus ook niet erg als ik NI-CD gebruik?
en, de search al gebruikt??
Neu, maar bij NiCD moet je de batterij helemaal leeg hebben om hem weer op te laden, als je dat niet doet wordt de levensduur van de batterij korter, dit probleem heb je bij NiMH niet, die kun je gewoon weer laden als ze niet helemaal leeg zijn...Op donderdag 21 februari 2002 18:45 schreef sneakie het volgende:
Maar het is dus ook niet erg als ik NI-CD gebruik?
1200~1500~1800 mAH is best makkelijk te vinden hoor.
En idd, oplaadbare 1.2 en gewone 1.5
Maar waarom iets langer meegaat omdat er een lagere spanning doorheen gaat snap ik niet.
En idd, oplaadbare 1.2 en gewone 1.5
Maar waarom iets langer meegaat omdat er een lagere spanning doorheen gaat snap ik niet.
Ff mierenneuken: Is het niet NiCd?
Want bij de symbolen van de elementen is de eerste letter altijd een hoofdletter en de tweede een kleine.
Toch?
Want bij de symbolen van de elementen is de eerste letter altijd een hoofdletter en de tweede een kleine.
Toch?
There is no magic.
mja het is eigenlijk wel NiCd maar ik typte het maar ff snel 
BTW ik heb de search al geprobeerd maar kon niks vinden daarom heb ik deze topic geopend, maar ik weet nu alles wat ik wil weten
Bedank voor jullie hulp, ik ga nu weer spelen op mijn gba
BTW ik heb de search al geprobeerd maar kon niks vinden daarom heb ik deze topic geopend, maar ik weet nu alles wat ik wil weten
Bedank voor jullie hulp, ik ga nu weer spelen op mijn gba
0,3 Volt minder per batterij lijkt mij gewoon goed hoor. Als je oplaadbaar wil gebruiken zou ik dat gewoon doen.. de handleiding raak je toch vanzelf kwijt
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
je moet alkaline batterijen gebruiken geloof ik. mijn zusjes furby flipte toen er oplaadbare batterijen in werden gestopt, was eigenlijk toch wel beter zo
Verwijderd
tss.....
Lachen zoiets van die Nintendodudes en dan allemaal adapters uitgeven met zogenaamde "accu,s".....o ja en laten die nu eens hetzelfde werken en vermogen hebben als een oplaadbare Batterij (Accu)
Lachen zoiets van die Nintendodudes en dan allemaal adapters uitgeven met zogenaamde "accu,s".....o ja en laten die nu eens hetzelfde werken en vermogen hebben als een oplaadbare Batterij (Accu)
Beetje vaag allemaal...
Maar als je voor oplaadbare gaat, ik heb zelf goede ervaringen met Philips Mutilife batterijen...
Maar als je voor oplaadbare gaat, ik heb zelf goede ervaringen met Philips Mutilife batterijen...
Die van de HEMA volstaan ook prima hoor!
Pak GP NiMH 1800+ mAh oplaadbare batterijen. Die gaan lang mee! Langer als duracells denk ik. Werkt perfect en zijn kwalitiatief ook zeer goede celletjes
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Nintendo heeft buiten Japan (nog) geen accu's uitgegeven, wel een adapter die er iets op lijkt. Die accu's die in de winkel liggen zijn van een B-merk.Op zaterdag 23 februari 2002 03:10 schreef warmonger het volgende:
tss.....![]()
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
En hoeveel kosten ze en waar kun je ze halen? Ben misschien wel geïnteresseerdOp zaterdag 23 februari 2002 21:40 schreef FastBunny het volgende:
Pak GP NiMH 1800+ mAh oplaadbare batterijen. Die gaan lang mee! Langer als duracells denk ik. Werkt perfect en zijn kwalitiatief ook zeer goede celletjes
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
sony?Op donderdag 21 februari 2002 17:54 schreef M@NIC het volgende:
Stond ook op m'n walkman.
Onzin
Ehh Een pakketje met 4 batterijen en een lader (ook voor 4 stuks) koste vorig jaar rond de 60 gulden. De batterijen los waren geloof ik rond de 8 gulden per stuk. Te krijgen in een electrozaakje ofzoOp zaterdag 23 februari 2002 21:44 schreef AtHomer het volgende:
[..]
En hoeveel kosten ze en waar kun je ze halen? Ben misschien wel geïnteresseerd.
enne ja ik weet dat we euro's hebben
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Verwijderd
bij mijn gewone GB stond dat er ook op. niks van aangetrokken en hij doet 't nu nog. wazige waarschuwing dus
Staat in bijna alle handleidingen dat je maar een paar merken mag gebruiken. En dat NiCD kunnen lekken tja, kan inderdaad maar die kans is ZOO klein en normale batterijen kunnen dat ookOp zondag 24 februari 2002 11:50 schreef Vision het volgende:
bij mijn gewone GB stond dat er ook op. niks van aangetrokken en hij doet 't nu nog. wazige waarschuwing dus
Niets van die boekjes aantrekken
Pagina: 1