The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Als je helemaal van de radiateur/radiator afwil, kan je ook een koeltoren maken..
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Die vertrouw ik dus niet meer, ik zoek een tijdelijk alternatief totdat ik weer uitbetaald krijg.Op donderdag 21 februari 2002 17:46 schreef abreemjathuis het volgende:
<schot op open doel>
op de sloop?
</schot op open doel>
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Je bedoeld een bong? Nee, zie vorige post.Op donderdag 21 februari 2002 17:47 schreef vandijk het volgende:
Als je helemaal van de radiateur/radiator afwil, kan je ook een koeltoren maken..
Verwijderd
groot bak waar veel water in kan
dan duur het langer voor dat de water is verwarmt
kan je ook altijd er een paar emmert koud water bij gooien
this de goedkoopste ( als je natuur een groot bak heb rond liggen )
dan duur het langer voor dat de water is verwarmt
kan je ook altijd er een paar emmert koud water bij gooien
this de goedkoopste ( als je natuur een groot bak heb rond liggen )
Verwijderd
Gewoon een 10 Liter emmer is voldoende. Het water wordt wel warm, maar je temp blijft nog laag.
koop gewwon een ouwe radiateur van een waterkoeling van een brommer bij een brommerzaak (in mijn tijd) zal nu wel een scooterzaak zijn 
btw daar passen als het goed is 2 vents naast elkaar op van +/- 100 mm kan ook 80 mm zijn
btw daar passen als het goed is 2 vents naast elkaar op van +/- 100 mm kan ook 80 mm zijn
hoe komt die zo zwartOp donderdag 21 februari 2002 18:29 schreef FreeRider het volgende:
Alternatief : Bong
Ik heb nog een -waterdichte- liggen... mag je voor € 10 hebben..
/edit :
Verwijderd
als je nog een koelkast over hebt kan je natuurlijk ook je bak met koelwater in een koelkast zetten, ff 2 nette gaatjes boren, en hij koelt beter dan een radiator...
(alleen heb ik de laatste tijd nooit meer koelkasten over
)
(alleen heb ik de laatste tijd nooit meer koelkasten over
SuccesOp donderdag 21 februari 2002 23:25 schreef gnireot het volgende:
als je nog een koelkast over hebt kan je natuurlijk ook je bak met koelwater in een koelkast zetten, ff 2 nette gaatjes boren, en hij koelt beter dan een radiator...
(alleen heb ik de laatste tijd nooit meer koelkasten over)
[ontopic]
Wat dacht je van een sloop-rad, een bong, of gewoon een open 25 literbak water? Dat werkt allemaal uitstekend.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Dat is de lichtinval, de boven- en onderkant zijn inderdaad van zwart plastic.Op donderdag 21 februari 2002 21:59 schreef thijz het volgende:
[..]
hoe komt die zo zwart![]()
Concrete Loop Watercooling
Euh, heb je hem nog???Op donderdag 21 februari 2002 18:29 schreef FreeRider het volgende:
Alternatief : Bong
Ik heb nog een -waterdichte- liggen... mag je voor € 10 hebben..
/edit : pic
Ik ben namelijk op zoek naar zoon dingetje,
Hijs waterdich he??
Stuur maar een meeltje of zo, want ik ben ook WC aan het bouwe en heb nog een radiateur nodig.
Pagina: 1