Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opmerking van mbravenboer

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Over: [topic=418501]

Nu wordt er dit gezegd:
Zeker niet als ze gelijk hebben en jij alleen door een gebrek aan kennis het probleem niet begrijpt.
Het is niet mijn gebrek aan kennis, maar die mensen met de reacties lezen niet goed, en begrijpen dus mijn probleem niet.

Ik heb een probleem en dan zou ik m'n eigen probleem zeker niet begrijpen. Pff ken toch niet.
Nou is m'n bericht ZO kort en nog lezen ze niet goed en dan nog zeggen dat het aan mij ligt ook.

Iets vriendelijker kan ik wel wat zijn, maar ik had dit die reacties eigenlijk al verwacht, het is moeilijk om op dit forum een goed antwoord te krijgen. Iedereen zegt maar wat.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 21 februari 2002 17:11 schreef Graveheart het volgende:
Hmm, ik post hier net wat, maar het forum weigert...
Dat jij iets post waar het forum niet mee uit de voeten kan zegt nog niet dat dat geweigerd wordt...

[edit]
Wil iedereen trouwens eens begrijpen dat reageren in een topic, waar niet staat "Dit topic is brak" , ABSOLUUT GEEN nut heeft!
[edit]
Spelfouten die pijn aan mijn ogen deden verwijderd

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11 01:34
Wat een zootje hier :o .

Gezien je houding in het topic wat ik op slot heb gezet, zat ik al op dit topic te wachten.

Je doet een hoop dingen niet zo netjes:
1) Je bekt mensen die je helpen af
2) Je probeert aangeboden oplossingen niet goed uit
3) Je zoekt niet uit wat een line-break precies is wat de functies doen die je aanroept.

Samen vond ik dit meer dan genoeg reden voor slot.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Reply getrashed? Mja, begrijpelijk, maar zo bedoelde ik het niet ;)

Ik snap het probleem niet helemaal... Van de topicstarter that is... Ik lees zijn bericht, maar ik zie geen klacht/moraal in het verhaal... Behalve dat hij wel genoeg kennis heeft, maar dat lijkt me niet zo boeiend om te melden :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 21 februari 2002 17:27 schreef Mr.Durden het volgende:
Reply getrashed? Mja, begrijpelijk, maar zo bedoelde ik het niet ;)
Ja, jouw reply ging mee in mijn 'trash woede' :)
Ik snap het probleem niet helemaal... Van de topicstarter that is... Ik lees zijn bericht, maar ik zie geen klacht... Behalve dat hij wel genoeg kennis heeft, maar dat lijkt me niet zo boeiend om te melden :?
sommige mensen moeten gewoon een LA-topic openen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sja, thanks for sharing :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.