Verwijderd

Topicstarter
Vraagje!
Zit er op de Delux een alarm funcie?

Ik wil nl een pda kopen en hij moet gewoon kunnen piepen als ik wat moet doen. Anders kan ik net zo goed zo'n papieren ding gebruiken :P
En ik las ergens dat op de Delux die functie ontbreekt...

Kan iemand mij ook vertellen of een Platinum het extra geld (100) waard is? Spelletjes doen lijkt me erg leuk op een pda B-)

thanks!!

Verwijderd

Alle Palms hebben een speakertje om te piepen. En dus kun je gebruik maken van de tientallen reiswekkers/alarms/agenda's met geluid etc.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

volgens mij heeft de platinum een ledje wat kan knipperen als alarm en dat heeft de deluxe iig niet.

handspring is wel gestopt met de hele visor lijn dus op nieuwe springboards hoef je niet echt te wachten denk ik.

ik zie zelf weinig voordeel voor een platinum (heb zelf een deluxe) nieuwer os is weinig zinvol, al wordt 4bits b/w dan beter onderstuend. snelheid is niet echt van groot beland denk ik. maar een oplaadbare accu is wel weer handig maar 100,- meer is best veel vind ik.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 11:36 schreef cosmoOo het volgende:
volgens mij heeft de platinum een ledje wat kan knipperen als alarm en dat heeft de deluxe iig niet.

handspring is wel gestopt met de hele visor lijn dus op nieuwe springboards hoef je niet echt te wachten denk ik.

ik zie zelf weinig voordeel voor een platinum (heb zelf een deluxe) nieuwer os is weinig zinvol, al wordt 4bits b/w dan beter onderstuend. snelheid is niet echt van groot beland denk ik. maar een oplaadbare accu is wel weer handig maar 100,- meer is best veel vind ik.
dude je bent in de war met de edge de platinum ziet er het zelfde uit als deluxe i know heb ze beide gehad het verschil is alleen het OS en het de snelheid en ik zou voor de platinum gaan want een heleboel progs werken niet meer met palm OS 3.1

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

welk programma werkt er dan alleen met dat nieuwere os ?

en heeft de platinum dan geen accu en ledje ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:27 schreef cosmoOo het volgende:
welk programma werkt er dan alleen met dat nieuwere os ?

en heeft de platinum dan geen accu en ledje ?
Voor de progs kijk maar op internet sites

en vraag 2 nee de platinum werkt op 2 AAA batterijen en heeft helaas geen ledje :(
Pagina: 1