ISDN nummers ondekken

Pagina: 1
Acties:

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Ik wil graag weten met welk nummer mijn pc belt. In de search zegt iedereen, bel naar je mobiel, maar dat werkt dus niet, want dan geeft het gebelde systeem geen antwoord volgens Win XP. Ik zie dan ook niks gebeuren op mijn telefoon. Iemand een andere mogelijkheid ? Ik moet het nummer hebben om voor een abbonementte registreren.

Topictitel = btw beetje verneukt :)

Verwijderd

Bel een ander modem.

• Jaded
En dan ?

• shakkie
  • Laatst online: 04-03-2024
wat is je nummer? dan kijk ik ff (gooi maar in de mail)
(ik werk bij KPN :) )

• Jaded
ik heb je ff gemaild. Maar kun je dat zo zien dan ?

• Jaded
Iemand nog een ander idee ?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 16:09
Kijken bij de instellingen van je centrale.

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 20:24
Als je niets veranderd bel je toch gewoon met je hoofdnummer in??

Dat is bij mij altijd al zo geweest.

• Jaded
Op donderdag 21 februari 2002 18:43 schreef buiter het volgende:
Als je niets veranderd bel je toch gewoon met je hoofdnummer in??

Dat is bij mij altijd al zo geweest.
En wat is het hoofdnummer ?? Het nummer wat ik zonder ISDN al had ?

• shakkie
  • Laatst online: 04-03-2024
je isdn hoofdnummer is altijd (tenzij er een foutje is gemaakt) het bestaande nummer. De MSN (volgnummers) zijn willekeurig. Meestal zijn het 2e en het 3e nummer opvolgend en bij het 4e nummer vraag je je af of er een KPN-ner een zakkie wiet leeg heeft zitten roken. Dat nummer slaat vrijwel altijd als een tang op een varken :D

• Jaded
Op donderdag 21 februari 2002 20:50 schreef shakkie het volgende:
je isdn hoofdnummer is altijd (tenzij er een foutje is gemaakt) het bestaande nummer. De MSN (volgnummers) zijn willekeurig. Meestal zijn het 2e en het 3e nummer opvolgend en bij het 4e nummer vraag je je af of er een KPN-ner een zakkie wiet leeg heeft zitten roken. Dat nummer slaat vrijwel altijd als een tang op een varken :D
Dus als mijn telefoonnummer voor isdn 12345 was, is het nummer waarmee ik inbel ook 12345 ? Maar ik kan wel gebeld worden als ik online ben. Of is dat juist de werking van isdn ?

Verwijderd

dat is juist het leuke van ISDN :)
Ten zij je je programmering van je centrale anders hebt staan, maar in theorie kan je dannog gewoon gebeld worden o dat nummer.

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06-2025
met isdn maakt het niet uit op wlek nummer je gebeld wordt .

Je hebt gewoon 2-lijnen met 4 telefoon nummers, als de een bezet is gaat het telefoon verkeer gewoon over de ander.

• Jaded
Er hangen hier 2 pc's aan het isdn gebeuren en een telefoon. Als die pcs allebei individueel zijn ingebeld kan de telefoon het toch niet meer doen met ISDN-2 ??

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06-2025
nee als je twee keer ingebeld staat dus

telefoon + telefoon of pc +telefoon of Pc + Pc

ben je met isdn2 idd niet meer bereikbaar

omdat je dan twee lijnen bezet hebt

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

LOL. Kijk eens in het telefoonboek :+

Vandaag geen signature

• Jaded
Op vrijdag 22 februari 2002 11:53 schreef Telco het volgende:
LOL. Kijk eens in het telefoonboek :+
Ik heb de nummers wel, die staan op de inlichtingen van de KPN van het aanleggen van het msn. Er staat trouwens maar 1 ISDNnummer in het telefoonboek. De andere 3 niet.

Verwijderd

En wat als je nu op je formulier van KPN kijkt dat je hebt gekregen bij de aanvraag van je isdn-lijn? Daar staan al je nummers op vermeld. Dus dan weet je ook alle nummers die je tot je beschikking hebt en op de verschillende poorten kunt programmeren.
En dat van het kijken in een telefoonboek heb je toch niet echt gedaan hoop ik...

• Jaded
Op vrijdag 22 februari 2002 14:58 schreef DragonDryver het volgende:
En wat als je nu op je formulier van KPN kijkt dat je hebt gekregen bij de aanvraag van je isdn-lijn? Daar staan al je nummers op vermeld. Dus dan weet je ook alle nummers die je tot je beschikking hebt en op de verschillende poorten kunt programmeren.
Ik zou eens kunnen kijken
En dat van het kijken in een telefoonboek heb je toch niet echt gedaan hoop ik...
Nee hoor, want ik had die formulieren al gelezen en daar staat het ook 3x in. En al had ik dat niet gelezen, ik ben niet dom.

Verwijderd

wacht maar op je telefon rekening het nummer waar je het meest heb gebeld buiten het hoofd nummer belt je pc meestal een wilekeurige vrije lijn |:(

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Je zou een progje als ISDN-Phone kunnen installeren... Hiermee kun je je poetertje als foon gebruiken... Bel dan ff naar je GSM (vast wel aanwezig 8-)) en je hebt je nummer... TADAA

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Pagina: 1