Al sik need for speed 5 online wil gaan spelen, gaat ie checken of er updates zijn. Nou vindt hij er iedere keer een, maar als hij die wil gaan downloaden dan gaat nfspu exit en doet ie verder niets meer. Wete iemand hoe je dit kan verhelpen of waar ik handmatig de updat evandaan kan trekken. Op www.needforspeed heb ik al gezocht...
koop het spel _legaal_
meestal krijg je dit soort problemen bij illegale executables
meestal krijg je dit soort problemen bij illegale executables
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
JaOp donderdag 21 februari 2002 16:41 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
alsof jij alle spellen legaal heb
Niet dus,maar ik zorg wel voor goeie updates
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ikzelf heb ook NFS5 legaal (Need For Speed Collection, echt perfect, NFS3, NFS4 en NFS5 samen in 1 doos) en bij mij loopt de legale versie voor geen meter onder Win2000, terwijl ik de gecopieerde versie met no-cd crack probleemloos kan draaien onder Win2000, en ook online kan spelen. Heb wel hele rare sync problemen, maar dat ligt waarschijnlijk aan de router die ik er tussen heb hangen.
De legale versie is trouwens NFS - Porsche 2000 en de illegale versie die ik heb is NFS - Porsche Unleashed. De executables van beide versies zijn ook verschillend in formaat, dus er zitten toch wel verschillen tussen de games, naast de naam....
De legale versie is trouwens NFS - Porsche 2000 en de illegale versie die ik heb is NFS - Porsche Unleashed. De executables van beide versies zijn ook verschillend in formaat, dus er zitten toch wel verschillen tussen de games, naast de naam....
Update op vorige bericht:
Ik heb Need For Speed Porsche 2000 (Nederlandse versie, originele CD) onder Windows XP draaien en het draait perfect! Probleemloze installatie, in-game connecten naar Internet-games, patch naar versie 3.5 werd vanzelf geinstalleerd, en alles werkt prima. Hoef ook geen swap-file meer te locken enzo.
Tenminste één game waarbij WindowsXP een voordeel heeft boven Windows2000 Pro SP2!
Ik heb Need For Speed Porsche 2000 (Nederlandse versie, originele CD) onder Windows XP draaien en het draait perfect! Probleemloze installatie, in-game connecten naar Internet-games, patch naar versie 3.5 werd vanzelf geinstalleerd, en alles werkt prima. Hoef ook geen swap-file meer te locken enzo.
Tenminste één game waarbij WindowsXP een voordeel heeft boven Windows2000 Pro SP2!
bij mij staat er altijd the host is running a different version 
heb net die nieuwe update er opgezet...

heb net die nieuwe update er opgezet...

Canon EOS 80D En wat glaswerk
Pagina: 1