Topics van de laatste xx dagen???

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:22
De instelling onderaan een forum om meer dan alleen de topics van vandaag te laten zien wordt niet bewaard...

Ik zou 'm graag op de laatste 2 dagen hebben, maar nu moet ik die optie elke keer opnieuw kiezen...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Je kan het aantal posts wat je wil zien instellen in je prefs. Die staat standaard op 25.
Niet echt handig IMHO; op drukke forums ben je alsnog de oudere topics kwijt...

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Het aantal wat je in je prefs kan instellen heeft alleen betrekking op het aantal berichten dat je per topic te zien krijgt. Dat is weer wat anders dan het aantal items in de topiclist. Dit kan echter aangepast worden (bv. laatste 2 dagen of laatste 50 topic.) per forun, alleen niet door de gebruiker maar (voorlopig) alleen op de server door een veld in de database een andere waarde te geven.

• Mr Magic
  • Laatst online: 21:22
Ik mag wel zeggen dat dat erg onhandig is... als je iets post en je komt de volgende dag terug om de reacties te bekijken, moet je eerst de optie op "laatste 2 dagen" zetten, anders zie je de hele posting niet...

Bijvoorbeeld deze posting was vandaag al niet meer direct zichtbaar, omdat alle reacties van gisteren waren.....

Verwijderd

Of je bookmarkt de thread even...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
ben het eens met Mr magic en Kaj.
Pagina: 1