Remote Administrator en 2 netwerkkaarten

Pagina: 1
Acties:

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Ik probeer een pc achter een inet-servertje te bereiken. Op beide pc's draait de (radmin)client software. Ik kan verbinding maken met de server. Alles is dus netjes geinstalleerd. Volgens mij moet ik nu (als ik bij 'Connect through host' de server invul) de pc's achter de server kunnen bereiken. Helaas zonder resultaat...

Dan maar een andere manier proberen: met Radmin naar de server, daar Radmin opstarten :) en dan contact maken met de pc's achter de server. Helaas: Radmin geeft nu aan dat hij op zoek is naar het ip-adres van de pc achter de server en komt niet verder dan dat.

Volgens mij gaat Radmin nu via de verkeerde netwerkkaart (diegene die de internetverbinding verzorgt) op zoek naar die andere pc. Is hier iets aan te doen? Met bv een programma als httport??

Verwijderd

je meot op de routers port forwarding enablen op de poort die RAdmin probeert te benaderen!

snappie vous?

• skiwi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 14:13
Op donderdag 21 februari 2002 16:38 schreef arjo_kamp het volgende:
je meot op de routers port forwarding enablen op de poort die RAdmin probeert te benaderen!

snappie vous?
Ja, snap ik maar volgens mij gaat de tunnelsoftware (bv tcp tunnel 2.0) nog steeds via de verkeerde kaart het internet op ipv mijn locale netwerkje op :(

Vergeet ik te vertellen: ik heb een supersimpel internetsharing progie draaien (AllAboard). Het is voor mijn ouders dus het moet simpel blijven anders kan ik continu voor systeembeheerder spelen *D