DoD loopt vsat om de 10 sec

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30
Toen ik dod 2.0 net had geinstald heb ik een uur ofzo ( met veel lag ) gespeeld en toen viel ik zomaar weg ( soms kreeg ik over flow melding ) dus ik ga ff naar een andere server en
nu heb ik op iederen ( helaas ook op de strikerz.net DoD server ) constant een overflow error of een vreemd de andere error. Na paar keer de error hebben gehad sta ik weer op de desktop ( na het over nieuw connecten na de error ) terwijl ik dus gewoon heb gespeeld :?

aldus mij probleem voor verdere vraguh icq me :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:56
Ati kaart toevallig?

There is no magic.

• Roberto
Op donderdag 21 februari 2002 15:47 schreef The Will het volgende:
Ati kaart toevallig?
ja maar die use ik niet en ik speel cs op de zelfde computer ( specs :r 300 mhz celly A, 256 mb pc 133 mb cas 2.5 , 16 mb voodoo basnhee pci ( zit mon nu op ) en een ATI rage pro 3D rage 4 mb :r )

• The Will
Heb je wel goede kaart ingesteld dan? Want een overflow error wordt over het algemeen veroorzaakt door een Ati kaart, en daar is een fix voor.

Misschien dat als je die fix er op zet dat ie het dan doet :?

There is no magic.

Anoniem: 25187

Overflow error krijg je ook als je cheats hebt staan (serieus) bij CS

• Roberto
Op donderdag 21 februari 2002 16:03 schreef WouteRF het volgende:
ARGGGGG ik speel op strikerzzz kijk in stats ik sta bij top 100 :P ( en dat met zon kut computer met 15 fps maar ) maar cheaten trekt me comp toch niet ? ( wil het niet probeeren ook )

Ik cheat niet en ja hij trekt ze feed uit de Voodoo anders krijg ik toch helemaal geen beeld :?

• The Will
Weet ik veel, d8 dat je dual-monitor setup had, maar blijkbaar niet goed gelezen :z

There is no magic.

• Roberto
Op donderdag 21 februari 2002 16:09 schreef The Will het volgende:
Weet ik veel, d8 dat je dual-monitor setup had, maar blijkbaar niet goed gelezen :z
idd :) maar als ik sjeet op strikerzz ben ik bannend in 10 sec :P banned en niet weg door een vreemde fout :?

Anoniem: 29488

Op donderdag 21 februari 2002 16:03 schreef WouteRF het volgende:
ja heb ik ook wellus van gehoord...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:10
Op donderdag 21 februari 2002 17:07 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

ja heb ik ook wellus van gehoord...
goh, das een nuttige bijdrage :+

het zou idd eventueel aan cheats kunnen liggen,
maar aangezien je die niet gebruikt, is dat niet het probleem

het zou eventueel je ATI kaart kunnen zijn,
want die veroorzaken die fout nog wel es
mischien kun je voor de zekerheid es de nieuwste drivers+fix downen en installen,
je weet maar nooit
ook gelijk ff kijken of al je instellingen wel echt goed staan

heb je al een reinstall geprobeerd?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 11:23
Ik kan je 1 ding vertellen HL sux gewoon, kun je zeggen wat je wil maar het is gewoon kut.

Enige wat je kan doen is ff opnieuw alles installen met drivers en HL enzo.

• Roberto
Op donderdag 21 februari 2002 18:10 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik kan je 1 ding vertellen HL sux gewoon, kun je zeggen wat je wil maar het is gewoon kut.

Enige wat je kan doen is ff opnieuw alles installen met drivers en HL enzo.
nou ik zie wel want deze computer zet ik de deur maar eens uit ( heb nu mom een ATI 128 RAGE PRO 32 MB SDR voor me voor text verwerken :) kijken of het daar mee ook suxt :( )

en HL her-instalen zou ik nooit doen zoveel mod's die ik dan over nieuw moet instaleeren :r no way :D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:10
Op donderdag 21 februari 2002 22:39 schreef RS_003 het volgende:

[..]

nou ik zie wel want deze computer zet ik de deur maar eens uit ( heb nu mom een ATI 128 RAGE PRO 32 MB SDR voor me voor text verwerken :) kijken of het daar mee ook suxt :( )

en HL her-instalen zou ik nooit doen zoveel mod's die ik dan over nieuw moet instaleeren :r no way :D
zoveel werk is dat toch niet?
je moet er wel iets voor over hebben he ;)

• Roberto
Op donderdag 21 februari 2002 22:39 schreef RS_003 het volgende:

[..]

maar bij CS gebeurt het ook soms maar dan aleen na zeer lang speelen is het mem meschiem niet vol ? want als ik op de computer dat SUPER mooi gedoe instal ... http://csupdate.fol.nl/index2.htm dan gebeurt het ook na paar min speelen met 5 fps dus is het maby geen zware memory load :? kan toch zijn :?
Pagina: 1