Wat is de makkelijkste instaleerbare waterkoeling zonder te monteren enz. En waar kan je die kopen ik heb hem in tot nu toe bij geen enkele winkel gezien
Jij bent makkelijkOp donderdag 21 februari 2002 15:44 schreef ismael86 het volgende:
Wat is de makkelijkste instaleerbare waterkoeling zonder te monteren enz. En waar kan je die kopen ik heb hem in tot nu toe bij geen enkele winkel gezien
Ooit van de search knop gehoord?
Verwijderd
Je zal het waterblok toch echt wel op je cpu moeten "monteren" hoorOp donderdag 21 februari 2002 15:44 schreef ismael86 het volgende:
Verder: Ik zou het niet weten
Aantal posts: 3Jij bent makkelijk
Ooit van de search knop gehoord?
Kom op zeg
Je stapt niet in een auto zonder rijbewijs, dus je post niet op GoT voordat je de FAQ heb gelezenOp donderdag 21 februari 2002 15:48 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Je zal het waterblok toch echt wel op je cpu moeten "monteren" hoor
Verder: Ik zou het niet wetenMisschien staat er wat in de pricwatch? (Overclocking & cooling)
[..]
Aantal posts: 3
Kom op zegNiet zo onvriendelijk
oke, nu weet ie wel dat ie eerst dde Search moet gebruiken 
ff dit: bij Conrad verkopen ze nu ook Waterkoeling, maar jammer dat ie erug duur is!
ff dit: bij Conrad verkopen ze nu ook Waterkoeling, maar jammer dat ie erug duur is!
Verwijderd
Hmmz, heb jij dat ook gedaan dan? Ik niet iigOp donderdag 21 februari 2002 15:52 schreef Praetorian2k het volgende:
[..]
Je stapt niet in een auto zonder rijbewijs, dus je post niet op GoT voordat je de FAQ heb gelezen
Argh, wat was ik een n00b
...Je pc met alles erop en eraan in een grote bak met water zetten....
... Sorry, maar dit was ff een inkopper 
Zoek in de pricewatch anders ff op bedrijven die bijv. de Koolance cases verkopen. Een hele kleine kans dat ze compleet H2O gemonteerde cases afleveren, I doubt
Zoek in de pricewatch anders ff op bedrijven die bijv. de Koolance cases verkopen. Een hele kleine kans dat ze compleet H2O gemonteerde cases afleveren, I doubt
Er zijn complete setjes te koop van bijvoorbeeld Danger-Den en Swiftech. Deze zijn aardig aan de prijs, en zal je zowiezo zelf moeten monteren. Je kan ook een kachelradiator uit een auto slopen en los een blok en pomp kopen... Je moet dan wel een beetje creatief zijn met inbouwen aangezien de maten van kachelradiatoren in 9 vd 10 gevallen niet direct overeenkomen met die van je kast.
P.s. UTFS roepen = LAME. Reageer dan gewoon niet.
Concrete Loop Watercooling
Dus jij bent fan van herhaalde topics....Op donderdag 21 februari 2002 15:57 schreef FreeRider het volgende:
[..]
Als jij nou zelf eens effe lekker de FAQ gaat lezen...Op donderdag 21 februari 2002 16:01 schreef Praetorian2k het volgende:
[..]
Dus jij bent fan van herhaalde topics....
Concrete Loop Watercooling
ismeal86, waar ben je naar op zoek:
een compleet waterkoelingsetje met alle onderdelen, of
een complete kast waarin de koeling al inzit, of
een complete kast met waterkoeling gemonteerd op de processor?
Retorisch:
vraag a: Dangerden of Swiftech
vraag b: Koolance kasten (aan de prijs
)
vraag c: ik ben nog geen bedrijven tegen gekomen die dat verzorgen
Ik hoop dat dit antwoord het wat duidelijker maakt
een compleet waterkoelingsetje met alle onderdelen, of
een complete kast waarin de koeling al inzit, of
Retorisch:
vraag a: Dangerden of Swiftech
vraag b: Koolance kasten (aan de prijs
www.alternate.nl --> Verkopen ook koolance kasten, en uiteraard geassembleerde koolance kastenOp donderdag 21 februari 2002 16:07 schreef The_Cook het volgende:
ismeal86, waar ben je naar op zoek:
Retorisch:
Lees FAQs en gebruik de Search.
Beetje eigen initiatief mag wel
Beetje eigen initiatief mag wel
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()