Resolutie in Windows met een 3d graphic card

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 22:52

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
Ik ben een echte leek dus lach me niet uit! :p
Ik ben van plan in mij Pentium 233 mmx met 136 mb ram
een Creative 3D Blaster Geforce 2 MX PCI of een Voodoo 5
5500 PCI te hangen. Vind dat wel stoer voor die ouwe bak. B-) Dat geld dat boeit me nix, mits ik er maar op vooruit gaat.
Maar me bedoeling is eigenlijk gewoon dat ik die resolutie hoger krijg dan 800 x 600 op een beetje kleure waarde
16-bit of 32-bit ofzo. En dan een game spelen tussen door
is meegenomen *D

Maar de resoluitie in windows zelf hoger krijgen kan toch gewoon met bij de kaarten? Ik wil hem bijvoorbeeld hebben op 1024 x 768 32-bit @85 Hz dat kan toch gewoon? Ik draai windows me en windows 98 se op die bak van me. ( Partition Magic ) :Y)

Of is zo'n kaart alleen voor de games?

Kijk uit naar jullie reacties!

Speedtouch freak

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!

1. Monitor moet die resolutie ondersteunen
2. Veel te veel geld voor zo'n oude computer. Koop een nieuwe, dit schiet toch niet op. De rest van je systeem is een te grote bottleneck om profijt te hebben van je nieuwe 3d kaart.

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 15:17
[quote]
[b]Op donderdag 21 februari 2002 15:47 schreef
het volgende:[/b]
2. Veel te veel geld voor zo'n oude computer. Koop een nieuwe, dit schiet toch niet op. De rest van je systeem is een te grote bottleneck om profijt te hebben van je nieuwe 3d kaart.
Daar sluit ik me op aan.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:12
[quote]
[b]Op donderdag 21 februari 2002 15:47 schreef
het volgende:[/b]
True true...

Kijken of je nog ergens aan een Voodoo3 kan komen ofzo.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die vidcasrd is meer waard als systeem. En idd waarschijnlijk is je monitor de beperking?
Nog een 14 of 15" zeker?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zoals iedereen hier al zegt: Het zou enorm zonde zijn om er een snelle videokaart in te zetten. Vertel ook ff welke monitor je precies hebt, dan kan ik wel ff kijken of je die reso op 1024x768@85 Hz kan krijgen ;) Maar ik zou het echt niet doen. Ik heb zelf een AMD 450 MHz en een geforce 2 mx. Zou ook ernorm zonde zijn als ik er een Geforce 4 ti4600 in zou doen.

Kan btw niet, dit ##$#%)#_%()_ mobo heeft maar 2 pci sloten en geen agp |:(

Verwijderd

Maar de resoluitie in windows zelf hoger krijgen kan toch gewoon met bij de kaarten?
Dit is een beetje TE simpele vraag voor GoT. Ik denk dat het zelfs op de sites van de fabrikanten wel te vinden is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.