Voor wie het niet gelooft: Casema IS zo slecht :(

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~marger/fuckman.jpg

Omdat een grafiekje zonder info bij de assen niks zegt: X-as is per pixel 1 seconde, Y-as is ingesteld op 11,5Kbyte max (tegelijk max van dat casemaprul). Dit is wat ik zag toen ik net om 23.00 3 webpagina's tegelijk laadde. Yeah baby! Toch maar lekker bij Casema blijven en niet op ADSL van Cistron wachten, want wie wil dit niet? In fact, allemaal meteen je inschrijven bij casema: dan kun je meegenieten en als je geluk hebt halveert de snelheid nog eens door al die extra abonnees! Helemaal top toch. Ff rekenen, 1,2 K/s gedeeld door 2...:(:(:(
Sorry, ik kan er even niet meer tegen hoor *snif*

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nou ik ben overtuigd door dit geweldige grafiekje......

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:12
het is inderdaad heel erg triest met casema... Ik ben ook een van de slachtoffers. Hogere snelheden dan 5k/sec haal ik ook gewoon niet en meestal zit de snelheid rond de 2k/sec. :(
Bij ons zou er aan gewerkt worden omdat we in een "rood" gebied wonen.

Verwijderd

Voorlopig merk ik ook nog weinig van de verbeteringen die ze zouden uitvoeren... Gister ook weer een snelheid van niks... Ene moment gaat de download nog met 2 KB/sec en dan is de verbinding weer helemaal weg. GetRight heeft een stuk of 10 keer moeten resumen in een stukje van 10 MB :( En het is nog niet helemaal binnen, ga vandaag wel weer verder...

Verwijderd

langleve superweb

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
In dat geval zou ik overstappen op telefoon-internet...

Verwijderd

Casema is inderdaad flink bagger. Ze zitten hier in huis (5 man, beeld je in: 2kps/5! :() te denken aan upgraden naar ADSL via de universiteit. Die werkt samen met Cistron en neemt als het goed is de aansluitkosten voor haar rekening.

We hebben de casema modem nu op een Linux compu draaien. Weet iemand of dat ook een beetje wil met de apparatuur die je bij een ADSL abonnement krijgt?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Sorry hoor maar Casema hier toch gemiddeld op z'n 9 a 11 kb/s maakt niet uit wanneer op de dag :)

toch hele verbetering... tegenover ISDN permaand 600 piek
en nu 60 piek.. snelheid is zelfs hoger ;);)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Ja dat werkt gewoon: extra netwerkkaart er bij rossen en gaan! :)

Ik zit ok bij casema (den haag 2572VE), En da's midden tussen de buitenlanders die nog nooit van inetrnetten hebben gehoord, dus hier is het wel te hachelen. Wij halen steady modem/isdn snelheden, dus da's best redelijk, voor casema's doen dan.

Wij draaien tevens een site-tje, en het is opmerkelijk dat de upload veel sneller is dan de download snelheid.. (niet met andere ISP's vergeleken dan :(

Mwah, voor die 45,-- piekos in de maand wil ik nog wel ff aanmodderen met Casema, en dan direct over op Cistron ADSL! :9
Pagina: 1