Toon posts:

TV als monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel deze vraag ff snel (piekuren) dus als mensen zeggen UTFS vind ik dat ook niet echt erg (normale antwoorden zijn beter gewenst :P )

Ik heb net een kabeltje gekocht zodat ik op m'n tv kan computeren en hem op de videokaart aangesloten (GF2 GTS/Pro) en hem geselecteerd onder die optie van het tabblad waar dat hoort.
Nu heb ik het kanaal gezocht op de tv, maar ik kon hem nergens vinden (kan zijn dat ik enkele kanalen heb overgeslagen).
Wat ik nou eigenlijk wil weten is: hoe vind ik het kanaal waar de computer op staat op de tv en waar kan ik selecteren dat ik op beide (monitor & tv) beeld heb (kon nu uit 2 bolletjes kiezen, maar niet 2 tegelijk aanvinken)

BVD en oh ja ik heb de search nog niet gebruikt, maar dat doe ik vanavond (dal-tarief). Ik heb deze topic dus geopend zodat ik vanavond dan misschien niet zo lang hoef te zoeken naar het antwoord. Als mensen dit lastig vinden sorry en mijn excuses.

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

UTFS

:P

Maar je moet een external of AV-kanaal hebben

Verwijderd

ga naar je intstelling van je beeldscherm, twincam, en dan kun je of clone beeld doen, op je monitor en je tv beeld krijgen of gewoon je tv scherm alleen gebruiken. je moet gewoon de av van je tv gebruiken. Dat is mijn ervargin met mu geforceje

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 15:37 schreef Tha_Freeser het volgende:

BVD en oh ja ik heb de search nog niet gebruikt, maar dat doe ik vanavond (dal-tarief). Ik heb deze topic dus geopend zodat ik vanavond dan misschien niet zo lang hoef te zoeken naar het antwoord. Als mensen dit lastig vinden sorry en mijn excuses.
Nog goedkoper:

Open de [topic=312254], verbreek je verbinding, en lees 'm offline. En dat topic had je zónder zoeken zelfs wel kunnen vinden :{

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

Dit topic is gesloten.