Toon posts:

klachten voor upc.. backdoor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik kon het niet laten.. als je klachten hebt aan upc mail ze dan naar testmail@upc.nl ;) de rest zie je vanzelf wel!.. ze moeten dit lezen omdat de monteurs de gegevens van aps er inzetten! succes..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
:D

'k denk alleen niet dat de juiste afdeling dit dan onder ogen gaat krijgen.....

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 15:45 schreef Cutebritney het volgende:

'k denk alleen niet dat de juiste afdeling dit dan onder ogen gaat krijgen.....
Niet geschoten is altijd mis :)

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Neemt UPC uberhaupt klachten aan dan????

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 17:02 schreef shakkie het volgende:
Neemt UPC uberhaupt klachten aan dan????

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog wel wat interne nr's anders :) dispatch eheheh

Verwijderd

Backdoor? Heb ik wat gemist? :?

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Ja jongens, vooral veel mailen... Dan komen de personen daar nog minder aan hun werk toe, waardoor de kwaliteit nog minder wordt... |:(

En trouwens, zodra 't errug vervelend wordt op dat mail-adres, gaan ze toch gewoon een andere gebruiken....

Verwijderd

heb ik een keer meegemaakt. alle tenr's werden veranderd en belangrijke emailadressen gewijzigt.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 21:44
Ik heb 3x een mailtje naar upc/chello gestuurd en ik heb (behalve de auto reply) nooit een mailtje terug gehad :r
Erg brak.

dus de volgende keer probeer ik dit mail adres maar, want...
Op donderdag 21 februari 2002 17:02 schreef Rodecker het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis :)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 18:04 schreef Mark_640 het volgende:
Ja jongens, vooral veel mailen... Dan komen de personen daar nog minder aan hun werk toe, waardoor de kwaliteit nog minder wordt... |:(
waardoor de kwaliteit nog minder wordt ???

Kan het nog minder dan?
Mijn verbinding ligt er elke dag wel een paar uur uit, maar na 400 euro aan gsm kosten kwijt te zijn heb ik nog nooit iemand aan de lijn gehad die met een fatsoenlijk antwoord kwam hoor.
En nu heb ik als oplossing maar gewoon dat ik niet meer betaal. Bevalt goed. No cure no pay :)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 16:26

Cybje

First Post!

Heb ze maar even een mailtje gestuurd dan:
---
Dit was een nuttig email adres volgens iemand :q bij deze een mailtje :P

Groeten, Cybje.
---
*SNIF* Krijg het mailtje weer trug :'(

Wat ruist er door het struikgewas

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

UPC neemt klachten aan. Kreeg toevallig van de week een brief dat ze mijn klacht betreuren.
Enigste nadeel, dat heeft zo ontiechlijk lang geduurt dat ik ondertussen niet eens meer weet over welke specifieke klacht dit ging |:( (of zou het gewoon een antwoord zijn op _alle_ klachten die ik had?). Verder geen oplossing hoor trouwens, alleen dat ze het betreuren... :Z

Exact expert nodig?

Verwijderd

Het feit dát je een reply krijgt is al bezonder. Bij @home kun je net zo goed je typwerk op WC-papier zetten.

Of je moet het leuk vinden om standaard copy@paste werk te lezen uit een reply-script.

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 20:41 schreef Chellosupport het volgende:
heb ik een keer meegemaakt. alle tenr's werden veranderd en belangrijke emailadressen gewijzigt.
hoe was het bij sykes

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 22 februari 2002 06:08 schreef HlpDsK het volgende:
Het feit dát je een reply krijgt is al bezonder. Bij @home kun je net zo goed je typwerk op WC-papier zetten.
Ik kan je ook niet vertellen hoe verbaast ik was :D Mjah om nou te zeggen dat het een echte reply was vind ik ook wat ver gaan. In een "echt" antwoord noemen ze je klacht nl. nog even, bieden excuses aan, en of ze zeggen dat ze het gaan oplossen, of ze zeggen dat ze er helaas niks aan kunnen doen. Dit was meer een standaart-antwoord-per-snail-mail mjah tis iets zal ik maar denken :) Zit ondertussen gelukkig bij Cistron en UPC kan me enigszins gestolen worden (zolang de tv het maar blijft doen :)).
Maar tis eigenlijk te triest natuurlijk, dat je blijkbaar als klant niet serieus genomen wordt :(

Exact expert nodig?

Pagina: 1