Geluid van de tv versturen via internet

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Een huisgenoot van me is er in geslaagd om de beelden van zijn tv-kaartje via internet uit te zenden, zodat ik bv. op mijn werk olympische spelen kan kijken. Snelheid valt enorm mee (6 frames/sec). Echter, er zit geen geluid bij.

Is er misschien een constructie te bedenken waarmee hij ook het geluid mee kan sturen zonder al te veel vertraging? Met welke software?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wake up KA, stupid reasoning...

• coelho
Het hoeft niet per sé met het videosignaal meegezonden te worden. Als het bijvoorbeeld zou lukken met iets als shoutcast, dan kun je toch twee signalen tegelijk binnen laten komen? Een geluidssignaal dat bijna realtime loopt en de (schokkerige) beelden erbij???

• DaDaJoker
  • Laatst online: 26-01-2025

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Op donderdag 21 februari 2002 15:29 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hoe wou je dat verstaan met 6 fps. Hou er rekening mee dat dat dus 4x te langzaam is..anders loopt het niet synchroon.
Waar slaat dit nou weer op? :?

Gewoon de juiste stream-software kiezen, bijv Real Server, of dat ding van Microsoft, en gaan met die hap. Real server is in jou geval nog gratis ook, net als die van MS.

Let trouwens wel op: Wereldwijd verspreiden van beelden van de Olympische Spelen is wel zwaar verboden! (Zie www.nos.nl)

Specs? Zie ondertitel...

• WiXX
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ja dan kan he net zo goed de radio pakken :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 21 februari 2002 15:34 schreef DaDaJoker het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? :?

Gewoon de juiste stream-software kiezen, bijv Real Server, of dat ding van Microsoft, en gaan met die hap. Real server is in jou geval nog gratis ook, net als die van MS.

Let trouwens wel op: Wereldwijd verspreiden van beelden van de Olympische Spelen is wel zwaar verboden! (Zie www.nos.nl)
Nee idd je hebt gelijk, ik was er ff niet met mijn kop bij. Damn ik wordt gek van die helldesk phones...pfft allemaal bejaarden vanmiddag.
Je mist dan idd alleen wat beelden tussendoor.

• coelho
Op donderdag 21 februari 2002 15:34 schreef DaDaJoker het volgende:

Dat is iets waar ik op hoopte... Kun je me hier misschien iets meer over vertellen?
Dat weet ik, maar wereldwijd is natuurlijk relatief als ik het kijk en de url niet verspreid wordt...

• DaDaJoker
  • Laatst online: 26-01-2025

DaDaJoker

Specs? Zie signature...

Specs? Zie ondertitel...

Pagina: 1