Toon posts:

Display drivers verpest door windows update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vandaag een windows update gedaan heb(beveiligingstroep en iets dat afluiten vertraagde om harddisk de tijd te geven) gebeuren er vreemde dingen met het beeldscherm.
In de 1e plaats kreeg ik na opstarten ineens allemaal vertikale balken :'( beeldscherm was helemaal verprutst ;(
Toen maar de standaard drivers van mijn videokaart weer geinstalleerd(gaat altijd heel moeizaam, moet zelf windows vertellen waar alle drivers staan) en toen deed het beeld het wel weer goed, maar bij het windows opstartscherm flikkert het beeld 2 keer, en daarna in het zwarte scherm vlak voordat windows in beeld komt zie ik het beeld 1 keer dorkerblauw flikkeren. Dit was veerheen nooit :?
Als ik dan detonator drivers installeer(maakt niet uit welke versie) flikkert het beeld voordat windows in beeld komt 2 keer blauw ipv 1 keer en is het beeld weer helemaal door mekaar :'(:'(:'(:'(
Heb al alle drivers opnieuw geprobeerd te installeren maar niets helpt. Weet iemand nog iets wat ik kan proberen om die windows update drivers te overschrijven ofzo?
Alvast bedankt,
groeten, Jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Oh windows herkent ook ineens 2 standaardmonitoren ipv 1, terwijl ik alleen een tvout heb op mijn kaart en die staat uitgeschakeld...

Verwijderd

Topicstarter
Hee het probleem is uit zichzelf opgelost, nadat ik mijn computer even helemaal uitgezet had doet hij niet meer zo raar, hoewel hij nog steeds 2 monitoren herkent, maarja als ik er maar geen last meer van hebt ben ik :):):)

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:30
voor meer info verwijs ik de mensen naar:
[topic=403301/1]