Op het werk hebben we een vreemd probleem met de Exchange 5.5 server. Wanneer iemand een e-mail wil versturen naar een e-mail adres van UUnet-nederland krijg je een undeliverable message van de Exchange server terug.
Bijvoorbeeld als je wil e-mailen naar bv54522@pop3.nl.uu.net.
Dit krijg je dan in je e-mail box terug:
Ik dacht aan de domijn diepte (as in pop3.nl.uu.net, 4), maar dit blijkt niet zo te zijn aangezien ik wel kan e-mailen naar een user@pde.mitsubushi-motors.co.jp, ook 4!
Hij geeft zoals je hierboven ziet de error "No such user in domain". Ik begrijp niet wat hij daar nou mee bedoeld, aangezien de user NParrin@pdeautomotive.com wel bestaat.
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, in ieder geval bedankt alvast.
Bijvoorbeeld als je wil e-mailen naar bv54522@pop3.nl.uu.net.
Dit krijg je dan in je e-mail box terug:
Het UUnet e-mail adres bestaat uiteraard wel, je kan ook vanaf het UUnet account e-mailen naar de Exchange server, maar niet andersom, dan krijg je dus die error van hierboven.Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject:123
Sent:21-2-2002 12:13
The following recipient(s) could not be reached:
'bv54522@pop3.nl.uu.net' on 21-2-2002 12:13
Unable to deliver the message due to a communications failure
The MTS-ID of the original message is: c=US;a= ;p=PDEAUTOMOTIVE;l=HS08-020221111241Z-32816
MSEXCH:IMS:PDEAUTOMOTIVE:HELMOND:HS08 3553 (000B099C) 553 <NParrin@pdeautomotive.com>... No such user in domain
Ik dacht aan de domijn diepte (as in pop3.nl.uu.net, 4), maar dit blijkt niet zo te zijn aangezien ik wel kan e-mailen naar een user@pde.mitsubushi-motors.co.jp, ook 4!
Hij geeft zoals je hierboven ziet de error "No such user in domain". Ik begrijp niet wat hij daar nou mee bedoeld, aangezien de user NParrin@pdeautomotive.com wel bestaat.
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, in ieder geval bedankt alvast.