Okee,
klein probleempje. Ik heb een interface gebouwd voor een aantal statistieken voor klanten. De top en bottom staan in aparte frames, maar het menu en de statistieken zelf staan in één en hetzelfde frame. Nu zijn de statistieken langer dan het menuutje qua content, dus verschijnt er een schuifbalk in het frame. Op zich niets mis mee, maar als je naar beneden scrollt "verdwijnt" een deel van het menu, wat dus niet moet.
Het menu en de statistieken heb ik in aparte divjes geplaatst. Mijn vraag is nu, hoe zorg ik ervoor dat het menu altijd zichtbaar blijft als ik door de statistieken heen scroll...
css:
Naar mijn idee moet er dus iets in de css veranderd worden, maar ik zou niet weten wat...
Of is er toevallig een andere oplossing die ik kan implementeren (losse frames kan niet vanwege XML en XSL...). Iemand met een goed idee? Het is op moment buitengewoon welkom 
klein probleempje. Ik heb een interface gebouwd voor een aantal statistieken voor klanten. De top en bottom staan in aparte frames, maar het menu en de statistieken zelf staan in één en hetzelfde frame. Nu zijn de statistieken langer dan het menuutje qua content, dus verschijnt er een schuifbalk in het frame. Op zich niets mis mee, maar als je naar beneden scrollt "verdwijnt" een deel van het menu, wat dus niet moet.
Het menu en de statistieken heb ik in aparte divjes geplaatst. Mijn vraag is nu, hoe zorg ik ervoor dat het menu altijd zichtbaar blijft als ik door de statistieken heen scroll...
css:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| #menu
{
position: absolute;
left: 0px;
top: 0px;
width: 170px;
height: 334px;
padding-left: 5px;
padding-top: 0px;
overflow: hidden;
background-image: url(./images/links.jpg);
background-repeat: no-repeat;
}
#pagina
{
position: absolute;
left: 170px;
top: 0px;
width: 620;
height: 334px;
padding-left: 5px;
padding-top: 0px;
background-image: url(./images/rechts.jpg);
background-repeat: repeat-y;
} |
Naar mijn idee moet er dus iets in de css veranderd worden, maar ik zou niet weten wat...
edit:
argh, kut
titel niet fatsoenlijk ingevuld, kan een mod daar eventjes iets aan doen?
argh, kut