8310 doet raar!

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds vanmiddag doet mijn Nokia 8310 (v 4.04) raar:
Ik had niks bijzonders met de telefoon gedaan maar ik plug mijn headset in en zet de radio aan; hij opende voorkeuze zender 1 welke leeg was (0,0 MHz) en resette zichzelf. Na die reset gekeken wat er aan de hand was: Plaatsen 1, 2 en 3 van Radio zijn leeg (0,0MHz) en als ik daar probeer op te slaan zie ik op die plaatsen gewoon een zwarte vlek.
Mijn beveiligingscode is gereset naar 12345. Mijn telefoongeheugen werkt niet meer normaal; je opent de lijst en krijgt eerste nummer te zien maar na 5 á 6 nummers zegt ie: 'gekozen geheugen leeg' bij status staat wel 13% bezet (wat klopt) Mijn ringtones (zelf toegevoegde) waren ook weg net als 2 mappen bij 'mijn mappen' met daarin een stuk of 50 SMSjes. 1 Geluid bij opnameeenheid is verwijderd. De klok is 'leeg',datum niet. Oproep tellers waren allemaal gewist en m'n profielen zijn ook allemaal gereset.

Nu heb ik om het mogelijk te verhelpen allereerst mijn batterij er 5 minuten uitgehaald en vervolgens er weer ingedaan. Toen dat geen resultaat had heb ik de 'fabrieksinstellingen' terug gezet; Wederom geen resultaat. Ik heb momenteel geen beschikking over IR maar daar ga ik aan werken om een backup te maken want ik heb nog t idee dat m'n SMSjes e.d er gewoon nog instaan. Iemand nog tips of suggesties wat ik nog meer kan doen? Een softwareupdate halen was ik zoizo van plan t komend weekend (dat kan ik nog net wel zelf bedenken) tenzij ie spontaan weer ok wordt ;(
Waar zou ik die software update eventueel snel kunnen halen? (updaten en wegwezen?)

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Om ff snel een update te halen moet je naar een Nokiaservicepunt. In zoetermeer bijvoorbeeld Bos car Comfort. In Leiden zal je ze ook wel hebben. Zal eens ff gaan zoeken.

edit:
ik heb gekeken naar Leiden maar niets. Zie deze link voor meer info

Bennie gek, ben een koe!

• r0el
  • Niet online
Eventuele andere oplossingen? [*kick*]
Ik was van plan morgen naar Den Haag, Nokia service point te gaan :(

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Zelf zou ik niet naar een Nokiastore als ik een andere keus had. Bij de Nokiastore in Den Haag moet je hem voor 12.00 brengen en kan je hem na 17.00 ophalen. Ik zou eerder naar een servicepoint gaan. Deze helpen je direct. Zit je hooguit een half uur zonder telefoon.

Bennie gek, ben een koe!

• r0el
  • Niet online
En waar zit dan in omgeving Leiden een servicepoint? (Zoetermeer dan toch?)

• r0el
  • Niet online
Kben vandaag dan toch langs Zoetermeer gegaan: blijken ze alleen door de weeks software te updaten. Woensdag maar weer terug dus (dan pas heb ik tijd) Het duurt overigens slechts 10 minuutjes wisten ze me te vertellen :p

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:54
r0el schreef op 23 februari 2002 @ 12:38:
Kben vandaag dan toch langs Zoetermeer gegaan: blijken ze alleen door de weeks software te updaten. Woensdag maar weer terug dus (dan pas heb ik tijd) Het duurt overigens slechts 10 minuutjes wisten ze me te vertellen :p
Is het nog gelukt?
Heb je al je informatie nog terug?
Late reactie, maar ik heb nu hetzelfde met mijn 8310.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:11

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Kicken van een 2 jaar oud topic is niet gewenst volgens de regels :(

edit:
Oke, laten we er dan een nuttige opmerking bij plaatsen...een defect/probleem dat 2 jaar geleden is opgetreden bij een Nokia 8310 is misschien in de tussentijd al hersteld middels een nieuwe firmware.
Dus, dan is het beter dat de "kicker" contact opneemt met Nokia?

[ Voor 54% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 24-03-2004 08:26 . Reden: iets nuttigs ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Nutteloze replies ook niet..
Het mag wel als het iets toevoegt aan een topic en het resultaat lijkt me toch wel wat toe te voegen, omdat andere mensen met hetzelfde probleem hier dus van kunnen leren.
Verder is dit nu eigenlijk ook een nutteloze reply, maarja

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:54
edit:
Oke, laten we er dan een nuttige opmerking bij plaatsen...een defect/probleem dat 2 jaar geleden is opgetreden bij een Nokia 8310 is misschien in de tussentijd al hersteld middels een nieuwe firmware.
Dus, dan is het beter dat de "kicker" contact opneemt met Nokia?
Die heb ik ook gemaild, maar heb nog niets van gehoord. Toen kwam ik dit tegen, dus denk ik: "Misschien kan hij me vertellen wat hij heeft gedaan?"

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

Korakal

Up up up!

Ik denk dat je beter kunt bellen of bij een Nokia servicepoint langsgaan, zie www.nokia.nl voor adressen.

Niet ieder bedrijf is even netjes met de mail.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.