Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderen van Banners -Versus- ICQ banners

Pagina: 1
Acties:

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Ik snap het niet. Ik was hiernet de fora (of is het forums) :) aan het doorbladeren, en ik kwam enkele gesloten posts tegen over site-banners.
Deze werden gesloten omdat dit broodroof is voor de sponsors oid ....

Nu had ik ook geconstateerd dat berichten waarin het verwijderen van de beruchte icq-banners WEL toegelaten was . (Deze werden hier niet op slot gedaan) .
Ook de posts waarin verteld werd hoe je de popups en banners kon verwijderen in het programma "Morpheus" werden NIET op slot gedaan.

Kan iemand mij het verschil uitleggen waarom de 1 wel, en de ander niet gesloten wordt ? Ik snap het niet meer ... |:(

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 14:22 schreef skeletonman het volgende:

Nu had ik ook geconstateerd dat berichten waarin het verwijderen van de beruchte icq-banners WEL toegelaten was . (Deze werden hier niet op slot gedaan) .
Ook de posts waarin verteld werd hoe je de popups en banners kon verwijderen in het programma "Morpheus" werden NIET op slot gedaan.
De voorbeelden die je nu noemt zijn dus NIET toegestaan, de meeste topics die gaan over het verwijderen van de ICQ banner zitten toch echt op slot, volgens mij staat het zelfs in de FAQ dat dit soort praktijken niet mogen.

Zou je misschien een paar links kunnen geven ? :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat zullen vast oude topics zijn dan.. Dat kan zomaar. We gaan niet alle oude bende afstruinen als er wat verandert :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 14:32 schreef JvS het volgende:
Dat zullen vast oude topics zijn dan.. Dat kan zomaar. We gaan niet alle oude bende afstruinen als er wat verandert :P.
precies.. want de policy staat dat volgens mij niet toe :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

En zoniet, dan moet je dat even aan Buzzman doorgeven, maar dan niet in [forum=15], die is voor discussies, maar in [forum=26] :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik wil dat de nieuwe policy met terugwerkende kracht wordt toegepast, hebben die mod's iig iets te doen man.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1