Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
zoek eens naar imagmagick. daarmee kan je een hoop
Verwijderd
met mjpegtools-1.6.0-beta2 kan zelfs dat 
(MPEG)
of (DivX)
of (MJPEG)
(-fq/-fm geeft movtar/quicktime)
(MPEG)
code:
1
| jpeg2yuv image*.jpg | mpeg2enc -o file.mpg |
of (DivX)
code:
1
| jpeg2yuv image*.jpg | yuv2divx -o file-divx.avi |
of (MJPEG)
code:
1
| jpeg2yuv image*.jpg | yuv2lav -o -fa file-mjpg.avi |
(-fq/-fm geeft movtar/quicktime)
Woei!
* PanMan gaat ERG blij zijn als dit gaat werken.
Zoek er al een tijdje naar. Nix kunnen vinden met google, en op usenet. Ook al op sourceforge gezocht. Ik heb het net geprobeerd te installeren, maar omdat ik op die (virt. hosting bak) geen root ben, en niet zo heelveel van linux weet, is het me nog niet gelukt het te installeren. (RPM moet je root voor zijn. configure; make;make install kan ik nog net wel, maar hij begon over de dependency's die hij niet had...)Als het goed is gaat de beheerder het maandag voor me installeren, en dan gaat het hopelijk dus werken.
Ik hoop het!
Je hoort er nog wel van, thnx voor de tip!
* PanMan gaat ERG blij zijn als dit gaat werken.
Zoek er al een tijdje naar. Nix kunnen vinden met google, en op usenet. Ook al op sourceforge gezocht. Ik heb het net geprobeerd te installeren, maar omdat ik op die (virt. hosting bak) geen root ben, en niet zo heelveel van linux weet, is het me nog niet gelukt het te installeren. (RPM moet je root voor zijn. configure; make;make install kan ik nog net wel, maar hij begon over de dependency's die hij niet had...)Als het goed is gaat de beheerder het maandag voor me installeren, en dan gaat het hopelijk dus werken.
Ik hoop het!
Je hoort er nog wel van, thnx voor de tip!
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
Verwijderd
TIP: neem idd de RPM, van source installen vind je niet leuk (de INSTALL file is nl. niet uptodate, aldus beta)
Ik zal ff een nieuwe INSTALL file in elkaar flansen vanavond...
Ik zal ff een nieuwe INSTALL file in elkaar flansen vanavond...
Ah.
Ik probeerde eerst de RPM.
maar dat kon niet omdat ik geen root was.
Toen liet ik de root het proberen.
En toen kwam deze error..
error: failed dependencies:
libaudiofile.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libaviplay-0.6.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libdv.so.1 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libesd.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libgdk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libgtk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libSDL-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Ik denk eik dat het er aan ligt dat ik geen jpeg-mmx heb. (In de INSTALL stond dat ik dat moest hebben, naast wat, AFAIK standaard dingen).
En die wou niet compilen.
Als het goed is kijkt die gast er maandag naar. En hij weet WEL wat van linux
.
Ehrmz, als jij kennerlijk bij dat ding betrokken bent: waarom staat bij het hele lijstje van dingen die je kan downen niet gewoon een precompiled executable? Zou ik erg blij mee zijn
Ik probeerde eerst de RPM.
maar dat kon niet omdat ik geen root was.
Toen liet ik de root het proberen.
En toen kwam deze error..
error: failed dependencies:
libaviplay-0.6.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libdv.so.1 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libesd.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libgdk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libgtk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
libSDL-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Ik denk eik dat het er aan ligt dat ik geen jpeg-mmx heb. (In de INSTALL stond dat ik dat moest hebben, naast wat, AFAIK standaard dingen).
En die wou niet compilen.
Als het goed is kijkt die gast er maandag naar. En hij weet WEL wat van linux
Ehrmz, als jij kennerlijk bij dat ding betrokken bent: waarom staat bij het hele lijstje van dingen die je kan downen niet gewoon een precompiled executable? Zou ik erg blij mee zijn
Verwijderd
source of RPMsOp vrijdag 22 februari 2002 01:51 schreef PanMan het volgende:
source en rpmslibaviplay-0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
sourcelibdv.so.1 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
source of RPMslibesd.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Source en RPMs of RPMslibgdk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Source en RPMs of RPMslibgtk-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Source en RPMs of RPMslibSDL-1.2.so.0 is needed by mjpegtools-1.6.0-beta2
Nee, dat is een static library, die heb je alleen nodig om te compileren.Ik denk eik dat het er aan ligt dat ik geen jpeg-mmx heb. (In de INSTALL stond dat ik dat moest hebben, naast wat, AFAIK standaard dingen).
Wat denk je dat een RPM isEhrmz, als jij kennerlijk bij dat ding betrokken bent: waarom staat bij het hele lijstje van dingen die je kan downen niet gewoon een precompiled executable? Zou ik erg blij mee zijn
Maar ook precompiled executables hebben support libraies nodig (shared libraries) - bovenstaanden dus
Pagina: 1