Toon posts:

vind cdroms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik heb gistern in mij comp een cdwriter ingezet maar nu komt het probleem hij ziet in mij verkenner niet de cdroms maar wel in mij systeem nu kan ik ze niet aanspreken ik kan wel via nero writen maar mijn cdrom speller doet niks

martijn

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmz, alle driver enzo wel geinstalleerd, draden goed aangesloten, search gebruikt?

Welkom op GoT
[topic=309815/1/25]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

CD rom speler op IDE1 doen en de brander op IDE2 ?
ff kijken of master/slave goed staat ?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan ik proberen maar het is zo gek hij heb het wel gedaan of tewel gevonden en opeens niet meer
Op donderdag 21 februari 2002 14:28 schreef Numb1 het volgende:
CD rom speler op IDE1 doen en de brander op IDE2 ?
ff kijken of master/slave goed staat ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp staat er geen cd-rom speler in je Dezecomputer/verkenner (D:\ ofzo) maar Apparaatbeheer en Nero vindt deze cdromspeler wel?

Als je alles wat beter omschrijft zullen er vast wel meer mensen je kunnen helpen met dit probleem :).

Verwijderd

Windows XP ? => Nero updaten

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klop ik kan hem wel in mij systeem vinden maar niet in verkenner en dezecopmuter en nero vindt de cdwriter wel maar niet de cdrom speler en als ik alles gewoom terug zet zoals het was allen de cdromspeler aangesloten vindt hij hem ook niet meer ik draai onder win98
Op donderdag 21 februari 2002 14:54 schreef Aikeleer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp staat er geen cd-rom speler in je Dezecomputer/verkenner (D:\ ofzo) maar Apparaatbeheer en Nero vindt deze cdromspeler wel?

Als je alles wat beter omschrijft zullen er vast wel meer mensen je kunnen helpen met dit probleem :).

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 15:09 schreef martijnlex het volgende:
ja dat klop ik kan hem wel in mij systeem vinden maar niet in verkenner en dezecopmuter en nero vindt de cdwriter wel maar niet de cdrom speler en als ik alles gewoom terug zet zoals het was allen de cdromspeler aangesloten vindt hij hem ook niet meer ik draai onder win98
[..]
Dus verkenner vindt je writer ook niet, maar wel in Nero en de cdrom-speler vindt hij helemaal niet? Volgens mij moet je even de jumper-instellingen van beide drives controleren, zorg dat er een van deze 2 op master staat en de ander op slave (mits deze 2 drvies op 1 IDE kabel zijn aangesloten natuurlijk).

Btw, het zou wat overzichtelijker zijn als je leestekens gebruikte :o (no offence natuurlijk :P) ;).

Verwijderd

Topicstarter
de jumpers staan goed
Op donderdag 21 februari 2002 15:11 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Dus verkenner vindt je writer ook niet, maar wel in Nero en de cdrom-speler vindt hij helemaal niet? Volgens mij moet je even de jumper-instellingen van beide drives controleren, zorg dat er een van deze 2 op master staat en de ander op slave (mits deze 2 drvies op 1 IDE kabel zijn aangesloten natuurlijk).

Btw, het zou wat overzichtelijker zijn als je leestekens gebruikte :o (no offence natuurlijk :P) ;).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:55

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1