Toon posts:

[BETA] War craft 3 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik draai dnetd als battle.net server en heb mijn local ip 192.168.4.2 in de host file van windows gezet zodat ie daarna zoekt.

Ik kan in war craft 3 inloggen, (nieuwe user maken).
Maar als ik create game doe, blijft ie heel lang hangen, eigenlijk oneindig. Als ik op esc ram gaat ie weer naar de lobby toe.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

ps. topics over Beta's van winxp werden ook toegelaten, dus ik verwacht dat ze om die reden ook open blijft.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ermm beter de andere topic lezen :P

...

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
[topic=380284/1/25]

...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ik zie geen reden om hem dicht te doen hoor. Is hoogst waarschijnlijk niet te vinden met search, en er loopt ook geen "Groot Problemen topic" ofzo.

Edit: Lama in dat andere topic worden idd ook problemen gepost/opgelost. Dus daar kan je um posten.

There is no magic.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Dazz een bug..Je moet met de client een game maken...De server kan geen game maken..die blijft hangen... Als je via lan bedoelt...

Maar zal ut verhaaltje waarschijnlijk wel verkeerd hebben opgevat

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 14:09 schreef koentjuh het volgende:
Dazz een bug..Je moet met de client een game maken...De server kan geen game maken..die blijft hangen... Als je via lan bedoelt...
dus opd e pc waar ik bnetd draaik kan ik geen game maken.. hmm
dan maar joinen ofzo.
ff proberren met me andere pc's hier in huis. anders maar de linux versie van bnetd downen en op me router configgen.

Verwijderd

dicht! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.