Toon posts:

problemen met proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan inetten ben krijg ik ongelooflijk vaak dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/phruster/billisdead_mail.jpg

ff refreshen en het is weer over, maar het is ongelooflijk irritant. Als ik hier bijv. iets post, op verstuur druk en hij daarna een error geeft, kan ik mijn bericht weer opnieuw gaan typen, omdat hij alles kwijt is!

Is trouwens kabel (van Kennisnet)

<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Ooit van resizen gehoord?! :(</font><hr color="FF0000" size="1">

Verwijderd

waardoor het komt, geen idee, maar als je het bij tweekers heb kan je op de back knop drukken en je heb weer een gevuld textvlak terug.

Verwijderd

Ik denk dat het een cache probleem is.

Zet alle cachingopties op je proxy eens uit en kijk hoe het dan gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 13:58 schreef C001JU135 het volgende:
kan je op de back knop drukken en je heb weer een gevuld textvlak terug.
nope, zecht ie dat de pagina verlopen is enzow. Daarna is het veld weer leeg...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 13:58 schreef Vinnio het volgende:
Zet alle cachingopties op je proxy eens uit en kijk hoe het dan gaat.
Zal het ff aan admin voorstellen... (zal wel nie lukken)

'tis namelijk op school.

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:23

Behind_You

Kijk altijd achter je

Jah dat heb ik hier ook. Maar soms heb je er helemaal geen. Maar op sommige momenten kan je geen site bezoeken zonder te refreshen. Is echt hoog irritant.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Verwijderd

Als het op school is, wat boeit jou het dan?

Hoe je zoveel van je school?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 14:03 schreef Behind_You het volgende:
Jah dat heb ik hier ook. Maar soms heb je er helemaal geen. Maar op sommige momenten kan je geen site bezoeken zonder te refreshen. Is echt hoog irritant.
Precies (je zit dan wel naast me, maar goed) We hebben nog steeds hetzelfde probleem!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 14:04 schreef Vinnio het volgende:
Als het op school is, wat boeit jou het dan?

Hoe je zoveel van je school?
Ik heb te veel vrije uren (zo niet, dan zorg ik daar voor) en die breng ik allemaal achter pc door, meestal hier op GoT. (school is bijna hele dag, moet dit toch zien te overleven)

Nu moet ik wel zeggen dat die admin een beetje een ^@#%*(@$^@!$^ is. Daarom vraag ik dit, hij doet er namelijk niets aan! (volgens mij heeft hij er ook geen last van, achter zijn pc)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heeft iets met timing te maken denk ik. Heeft een klant van ons ook wel eens, als hij pagina request maar de proxy heeft nog niet ingebeld. Is de verbinding eenmaal aanwezig en je refreshed dan is het voorbij. aangezien ik die klanten niet behandel is het niet mijn probleem, maar ik denk dat het iets simpels is dat je waarschijnlijk wel in de MS KB vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak

--------------------------------------------------------------------------------
Ooit van resizen gehoord?!
--------------------------------------------------------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Koffie op 21-02-2002 14:58]
Ja zeker! maar als ik dat in paint doe blijft er niets van over! (hebbie nou eenmaal met zo'n %^@#*! school)

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 10:10 schreef Phruster het volgende:

[..]

Ja zeker! maar als ik dat in paint doe blijft er niets van over! (hebbie nou eenmaal met zo'n %^@#*! school)
Dan doe je het even thuis.

Het is een probleem wat vaker voorkomt met Ms Proxy. En als je beheerder niet wilt meewerken, dan is er hier geen oplossing voor.
Pagina: 1