Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sms Nr Libertel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet het nummer van de sms service van libertel?! Ik krijg nu steeds sms zenden mislukt.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
06 54 088100

Verwijderd

Topicstarter
Thx hij doet het !!

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 13:47 schreef MetHod het volgende:
06 54 088100
Ik dacht dat het was: +31-654-0881000??

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:55

inXs

known as inXs

Op donderdag 21 februari 2002 13:47 schreef MetHod het volgende:
06 54 088100
volgens mij heeft iedereen een andere sms nummer, worden er bij jou toevallig nu kosten afgeschreven? Want ik was het ook een keer kwijt en toen belde ik die helpdesk.. En die zei dat ze het nummer voor mij moesten opzoeken omdat iedereen een eigen nummer heeft.

superB

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 21:46 schreef bl!kje het volgende:

[..]

volgens mij heeft iedereen een andere sms nummer, worden er bij jou toevallig nu kosten afgeschreven? Want ik was het ook een keer kwijt en toen belde ik die helpdesk.. En die zei dat ze het nummer voor mij moesten opzoeken omdat iedereen een eigen nummer heeft.
Uit de FAQ op www.vodafone.nl:

Ik kan niet SMS-en!

Dat kan heel verschillende oorzaken hebben. Mogelijk herkent uw telefoon het Vodafone SMS Center (+316540881000) niet. Programmeer dan het SMSC-nummer zelf in. Hoe? Kijk in de gebruiksaanwijzing van uw mobiele telefoon onder SMS-berichten.

Lijkt me dus hetzelfde nummer voor iedereen :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:55

inXs

known as inXs

yeps die heb ik ook, dan zal ik wel weer eens niet goed geluisterd hebben.... you're right!

superB

Pagina: 1