Ik heb sinds ik mijn onboard raid gebruik op mn MSI KT266 pro probs met m'n scsi cdrom en writer. In win explorer ziet het er aardig ok uit, maar hij blijft altijd kutten met de naam van de cd, die blijft steeds op hetzelfde staan als ik een nieuwe cd erin gooi. En mn ide cdrom blijft constant op 'Compact Disc' staan terijl er een cd inzit met een titel grrrr...
Verder zien veel programma's (bijv. mp3 encode/rip proggies) mijn scsi cd drives helemaal niet, terwijl ze in win. exp. dus wel enigszins fatsoenlijk werken. Heb al andere (oudere en nieuwe) drivers geprobeerd voor mijn tekram 315 scsi adaptertje, en 2 versies Via 4in1 drivers voor die fijne tsjipzet vamme.
M'n IRQ's zien er zo uit trouwens (volgens mij moet het kunnen hoewel wel veel op een irq zit)

Ik gebruik w2k sp2 en op dit moment de 4in1 drivers versie 4.37.
Verder zien veel programma's (bijv. mp3 encode/rip proggies) mijn scsi cd drives helemaal niet, terwijl ze in win. exp. dus wel enigszins fatsoenlijk werken. Heb al andere (oudere en nieuwe) drivers geprobeerd voor mijn tekram 315 scsi adaptertje, en 2 versies Via 4in1 drivers voor die fijne tsjipzet vamme.
M'n IRQ's zien er zo uit trouwens (volgens mij moet het kunnen hoewel wel veel op een irq zit)

Ik gebruik w2k sp2 en op dit moment de 4in1 drivers versie 4.37.