Vandaag geen signature
Iemand stuurt met de passmailer jou een passwordaanvraagbevestigingsmailtje*. Als jij dat zelf niet gedaan hebt, moet je het gewoon negeren, tenzij je er 5 op een dag van hetzelfde IP krijgt.. Ik ben die shit ook gaan negeren
.
(* vier keer woordwaarde)
(* vier keer woordwaarde)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jij ook al, ik wordt ook al een tijdje "lastig gevallen" door bepaalde personen die denken leuk te zijn.
Vandaag heb ik 2x een mail gekregen of ik een nieuw password wilde bevestigen.
In totaal heb ik nu 6 mails gekregen in 1 maand tijd, beetje vaag dus.
Vandaag heb ik 2x een mail gekregen of ik een nieuw password wilde bevestigen.
In totaal heb ik nu 6 mails gekregen in 1 maand tijd, beetje vaag dus.
Begint een beetje standaard grapje te worden... Heb het ook al een paar keer gehad. Gewoon negeren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
vast wel, aangezien het ip waar het mee aangevraagd wordt in het mailtje staatOp donderdag 21 februari 2002 14:55 schreef Robin Vreuls het volgende:
Is het niet mogelijk om die te achterhalen
Misschien is er (weer) een user die een icon heeft naar deze URL:
http://gathering.tweakers.net/logout.php?logout=safe
dan logt ie je uit, en vraagt direct een nieuwe wachtwoord aan. Zeer cool allemaal.
Het IP wat dan in het mailtje staat is je eigen IP, dus niet te achterhalen. Je moet dan gewoon de user zoeken die dat zo heeft ingesteld
http://gathering.tweakers.net/logout.php?logout=safe
dan logt ie je uit, en vraagt direct een nieuwe wachtwoord aan. Zeer cool allemaal.
Het IP wat dan in het mailtje staat is je eigen IP, dus niet te achterhalen. Je moet dan gewoon de user zoeken die dat zo heeft ingesteld
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Haal die ff weg alsjeblieft.Op donderdag 21 februari 2002 14:58 schreef jelmervos het volgende:
Je brengt mensen op ideeen.
Who is John Galt?
Op donderdag 21 februari 2002 14:59 schreef justmental het volgende:
[..]
Haal die ff weg alsjeblieft.
Je brengt mensen op ideeen.
Denk het niet, want meestal was ik gewoon ingelogd. En gezien de tijden van sommige mails is dit erg onwaarschijnlijk.Op donderdag 21 februari 2002 14:58 schreef jelmervos het volgende:
Is niet je eigen IP, het is telkens een ander ip adres. Ik heb 2x een mail gekregen afkomstig van 1 IP adres.Het IP wat dan in het mailtje staat is je eigen IP, dus niet te achterhalen. Je moet dan gewoon de user zoeken die dat zo heeft ingesteld
Ja maar het idee om dat als icoon te nemen niet.Op donderdag 21 februari 2002 15:00 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Die link staat gewoon hier.
Zeg dan 'een foute link' als icoon.
Who is John Galt?
Uuhmm, dan wil iemand idd gewoon vervelend doen.Op donderdag 21 februari 2002 15:01 schreef Garfield het volgende:
[..]
Denk het niet, want meestal was ik gewoon ingelogd. En gezien de tijden van sommige mails is dit erg onwaarschijnlijk.
Vervelende users idd.Is niet je eigen IP, het is telkens een ander ip adres. Ik heb 2x een mail gekregen afkomstig van 1 IP adres.
Maar ik bedoel dat als je een icoon insteld met die URL hierboven dan staat je eigen IP in dat mailtje, omdat je dan jezelf uitlogt + nieuwe wachtwoord aanvraagt.
Valt allemaal wel wat mee hoor. Rustig.Op donderdag 21 februari 2002 15:02 schreef justmental het volgende:
[..]
Ja maar het idee om dat als icoon te nemen niet.
Zeg dan 'een foute link' als icoon.
Dan kunnen de mods toch gewoon natrekken wie dat is/was tenzij het een proxy is.Op donderdag 21 februari 2002 15:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
Maar het gaat erom dat andere dit doen omdat er een ander IP instaat dan je eigen IP
Dat bedoel ikOp donderdag 21 februari 2002 15:07 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dan kunnen de mods toch gewoon natrekken wie dat is/was tenzij het een proxy is.
En dan ? want het is dus vet simpel om een nieuw password aan te vragen. Iedereen kan dit doen, er hoeft niet eens een GoT user achter dat ip adres te zitten. Volgens mij kan je hier niet veel aan doen.Op donderdag 21 februari 2002 15:07 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dan kunnen de mods toch gewoon natrekken wie dat is/was tenzij het een proxy is.
Ja, oke.
Dan kan dit topic net zo goed op slot, er is niks aan te doen.
Dan kan dit topic net zo goed op slot, er is niks aan te doen.
Pagina: 1