Toon posts:

NeoGeo doet het niet meer onder win xp.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sind ik win xp draai, werkt de NeoGeo emulator die ik gebruik niet meer. Ik gebruikte altijd "NeoRAGEx"...
Weet iemand hoe ik dat kan fixen?

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:17
Dat klopt dat Neorage niet meer werkt onder XP, waarom weet ik helaas niet. Ik heb wel ooit eens aangepaste executables gevonden van neorage, maar ik draai Win2k geen XP, dus ik heb niet kunnen testen.

Maar ik draai nu Nebula (werkt wel onder XP)en die vind ik persoonlijk wat beter en ondersteund ook de wat recentere spellen zoals KoF2000 en Metal Slug3. Het grote nadeel van Nebula is dat de systeem eisen behoorlijk wat hoger zijn dan Neorage.

Misschien dat MAME nog uitkomst biedt? Daar draait ook bijna alles op wat betreft Neogeo.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
helaas is er dan wel het probleem dat de roms het niet doen, tenminste niet bij mij.

klopt het dat er apparte mame neo geo roms zijn?
een rom is een rom zou je zeggen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kawaks doet eht wel onder XP :)

ook een goede emu, die ook MS3 en Kof2k ondersteunt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:17
Dat klopt, MAME heeft zijn eigen roms. Sommgie werken onder Neorage en sommige niet.
Maar de Nebula en Kawaks (dacht ik ook) gebruiken MAME roms.

Kawaks gebruik ik alleen niet, omdat mijn joypad niet geaccepteerd wordt en verder biedt het geen hotkeys geloof ik, in tegenstelling tot neorage en nebula.

Verwijderd

Weet iemand waar ik Nebula kan downloaden???
Alvast bedankt!

Dit is toch niet illegaal..... :|

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn dat je geen oude topics meer kickt & zelf beter gaat zoeken? Ik kan die emulator echt binnen 5 seconden met Google vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.