-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
als je het maar een keer heb geprobeerd zou ik dat nog een paar keer doen (hometime is veel in gesprek)
maaruh ik weet niet of wanadoo hometime zoiets ondersteund... omdat ze ook geen ISDN 64 of 128 ondersteunen. meer weet ik er ook niet van
maaruh ik weet niet of wanadoo hometime zoiets ondersteund... omdat ze ook geen ISDN 64 of 128 ondersteunen. meer weet ik er ook niet van
wel als je 1 van de gelukkigen wasOp donderdag 21 februari 2002 12:27 schreef ZaPpZ het volgende:
als je het maar een keer heb geprobeerd zou ik dat nog een paar keer doen (hometime is veel in gesprek)
Je kunt inbellen bij wanadoo hometime met een mobiel modem, het is alleen niet gratis. Je betaald dan gewoon je normale GSM kosten per minuut.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
raar, je belt toch naar een nummer wat nix kost, dat inbelnummer wat je gekregen hebt, heb je dat van wanadoo af ofzo, zou ik mogen weten waar? ik geloof je verder wel hoor, ik wilt alleen even zelf zienOp donderdag 21 februari 2002 14:31 schreef maartena het volgende:
Je kunt inbellen bij wanadoo hometime met een mobiel modem, het is alleen niet gratis. Je betaald dan gewoon je normale GSM kosten per minuut.
thx
mr._Anderson
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Ken je dat niet? Dit nummer kost xxx-euro per minuut, PLUS de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon...
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
nee sorry, nooit van gehoord...Op donderdag 21 februari 2002 20:32 schreef RealBase het volgende:
Ken je dat niet? Dit nummer kost xxx-euro per minuut, PLUS de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon...
kheb een maitje gestuurd naar wanadoo, khoop (tevergeefs waarschijnlijk) dat het wel gewoon gratis kan net als met modem, maar dat zal wel niet.
wie weet
Pagina: 1