UPC Digital motorola decoder problemen

Pagina: 1
Acties:

• a6amt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:03

a6amt

Nostalgie

Topicstarter
Tot twee weken gelden was het nog goed te pruimen met de DTV van UPC. Maar plots ligt de boel goed op zijn gat. Heb een motorola decoder staan, maar deze weigert tot op heden goed op te starten. Resetten help niet en ook de tijdsaanduiding is verdwenen.

De helpdesk al meerdere keren lastig gevallen met het probleem, maar die werken een standaard "probleem afhandling" na.
Dus eerst melden dat het niet werkt, resetten natuurlijk. Helpt niet.
Dan proberen ze op afstand de boel te activeren, wat ook niet helpt.
En vandaag nog gebeld, blijken er "doorstart" problemen te zijn met een "aantal" decoders. "We werken aan het probleem", en kunnen verder niets doen. (tja, het is maar de helpdesk)

Het beroerde is dat je ook geen terug koppeling krijgt hoe ver het staat met het oplossen van je probleem. Je moet er zelf maar achteraan gaan. ( weet jij veel wat ze allemaal doen/niet doen)

Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben of hebben gehad? Heb je een nieuwe decoder gekregen?
Hoe lang gaat dit nog duren, en weet iemand of het mogelijk is om het contract zonder kosten op te zeggen! :'(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hhhm. dat is wel een klote probleem.. Ik denk dat hier technisch (via ons) niets aan te doen is.

Ik wil dit topic eventueel wel naar Stuffis Generalis verplaatsen, wellicht dat daar wat meer mensen wat van het "wat zijn mijn rechten" aspect afweten? Laat maar ff weten :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• a6amt

a6amt

Nostalgie

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 12:48 schreef JvS het volgende:
Hhhm. dat is wel een klote probleem.. Ik denk dat hier technisch (via ons) niets aan te doen is.

Ik wil dit topic eventueel wel naar Stuffis Generalis verplaatsen, wellicht dat daar wat meer mensen wat van het "wat zijn mijn rechten" aspect afweten? Laat maar ff weten :).
Het gaat hierom meerdere zaken. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben en hun oplossing willen delen. Ten tweede de vraag over rechten en plichten.
Laat maar hier staan, daar de probleem oplossing het topic is en het laatste een wens.

• a6amt

a6amt

Nostalgie

Topicstarter
Bijdeze een update op het geheel.
Nogmaals de helpdesk gebeld vandaag (3 weken geen upc-digital :( )en als antwoord: kan nog wel een week of twee duren voordat er een oplossing is. Maar u wordt gebeld als het weer moet werken !!
Ja, laat maar. Kan ik opzeggen zonder kosten? Ja, dat kan , u zit nog steeds in de proef periode, dus komen wij de decoder ook ophalen.
Kom maar halen , want voor mij hoeft het op deze manier niet meer.
Ben er dus bijna vanaf, hopelijk dat UPC Digital beter gaat werken voor alle andere klanten, succes ermee! :z

• Powermage
  • Laatst online: 25-02 12:21
tja, hier zouden ze het 4 feb. ofzo geinstaleerd hebben.
(na 3 keer verplaatst)

toen kwamen ze met het excuus dat er een storing was met de lijn, en dat ze de lij moesten vervangen, en dat het nog wel 2 maanden ging duren voordat we konden overschakelen, en we zouden gebeld worden.

nu zijn we afgelopen week gebeld en komen ze over een 2 weken ofzo.

alleen leek het me nogal een slap excuus.
want internet werkt normaal (in hoevere de traagheid in lelystad normaalm is)

maar ik drijf een beetje offtopic.

Je hebt al opgezegt, dus tja, het maakt al niks meer uit.

Join the club