Wanneer ik een dvd afspeel via de tv-optie op mijn nvidia geforce 2 verschijnt er een zwart beeld(kader). In winXP zie je onder instellingen 2 monitoren weergegeven. Beide werken ook. Zowel op mijn monitor als op mijn tv zie ik de achtergrond an mijn desktop. Wanneer ik powerDVD start speelt de film prima af op mijn monitor, maar wanneer ik het venstel waar de dvd in afspeelt sleep naar rechts, dus het beeld van de tv, verschijnt wel het venstel, maar het beeld (de dvd-film) blijft zwart. De achtergrond e.d. op de tv is nog wel gewoon zichtbaar. Dus enkel en alleen het venster waar de film zich hoort af te spelen wordt zwart.
Ik hoop op een oplossing, want er bestaan hier al meer topics over, maar helaas is er op geen enkel een antwoordt gekomen. De tvtool bied wel een oplossing, maar is niet zoals het hoort.
Twinkil
Ik hoop op een oplossing, want er bestaan hier al meer topics over, maar helaas is er op geen enkel een antwoordt gekomen. De tvtool bied wel een oplossing, maar is niet zoals het hoort.
Twinkil