Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een paar dagen in Berlijn geweest en mijn telefoon ging daar in het begin steeds vanzelf uit. Batterij leeg zei hij dan, terwijl deze gewoon vol was. Even later deed de telefoon het weer goed. Gisteren toen we weer terug reden, had ik weer hetzelfde probleem, weer ging de telefoon vanzelf uit, om dezelfde (niet gegronde) reden.
Nu ben ik weer in Nederland en doet de telefoon het weer helemaal goed. Zonder problemen. Hij heeft sinds hij zijn eigen netwerk weer heeft (Ben) geen problemen meer.

Wat mij dus opviel was dat bij het veranderen van netwerk of bij het binnenkomen van een nieuwe cel hij problemen had met het overbrengen van mijn gegevens. Want toen ik eenmaal in Berlijn was is hij ook niet meer uitgegaan. En nu in NL ook niet meer. Het vreemde is wel dat hij dus zegt dat de batterij leeg is. Ik weet nu dus niet of ik ermee terug moet gaan naar de winkel of niet. Ik heb nu geen problemen meer, en de kans is groot dat zei ook niets kunnen vinden. En aangezien Siemens niet zo snel is, zou ik 6 weken met mijn oude telefoon moeten rondlopen...

Ik heb een Siemens S35i, Ben.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk dat je er wel mee terug kan gaan, waarschijnlijk foutje in de software ofzo?

Maar ga bij jezelf is na of het de moeite is voor die 6 weken dat je het toestel kwijt bent.

Verwijderd

Topicstarter
Daar dacht ik dus ook aan. Maar het vreemde is dus dat hij het altijd goed heeft gedaan op een buitenlands netwerk (Griekenland, Frankrijk, Spanje). En of het de moeite waard is om 'm terug te brengen is natuurlijk ook zo of zei wel iets kunnen vinden. Ik bedoel, het probleem is er nu niet meer... Maar of een telefoon zichzelf kan repareren :)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Hoe lang heb je dit toestel al? Ik heb een C35i en na ruim een jaar is de accu daarvan gewoon een beetje brak aan het worden. Zet zichzelf ook vaak uit terwijl de accu nog niet leeg is, vooral tijdens bellen...

Ik koop gewoon een nieuwe ;) Maar als hij nog in de garantie zit, moet er iets aan gedaan worden natuurlijk. Ik zou eerst even afwachten een paar weken of hij het hier toch niet nog steeds doet, als dat wel het geval is zou ik hem toch opsturen. Anders zou ik het zo laten, maar dan loop je wel het risico dat hij het in het buitenland de volgende keer weer opgeeft ;(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)