"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Dat probleem heb ik op dit moment ook.
Ik moet de betreffende file openen en sluiten daarna gaat het wel goed.
Hoe zo vaag!
Hoe zo vaag!
Uuhmm, ik heb mijn project al 100x opnieuw geopend.Op donderdag 21 februari 2002 11:51 schreef crond het volgende:
Dat probleem heb ik op dit moment ook.
Hoe zo vaag!
Alleen de file zelf zal ik es proberen.
Verder is het pas sinds een paar dagen zo, terwijl het project al veel ouwer is.
Ik heb hier met Delphi 5 ook last van.. niet altijd, maar wel altijd bij dezelfde projecten.
Eerste keer compilen/runnen en je krijgt de melding dat ie een DFM niet kan openen, meteen weer compilen/runnen en hij doet het wel.. Ik gok dat het een bug in Delphi zelf is. Heb helaas nog geen oplossing gevonden.
Eerste keer compilen/runnen en je krijgt de melding dat ie een DFM niet kan openen, meteen weer compilen/runnen en hij doet het wel.. Ik gok dat het een bug in Delphi zelf is. Heb helaas nog geen oplossing gevonden.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Bug lijkt me toch een beetje sterk, omdat het ook al in vorige versies van Delphi zo was. Maar het is een vage fout, omdat hij niet altijd optreed.
Iemand misschien een oplossing?
Iemand misschien een oplossing?
Misschien heb je je DFM een keer met Delphi 6 als text file opgeslagen (dit is de default in Delphi 6). Delphi 1-5 kennen alleen een binair bestandsformaat. Je kan dit instellen via het popupmenu van je form.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Verwijderd
Gelukkig (voor mijOp donderdag 21 februari 2002 21:46 schreef tomatoman het volgende:
Delphi 1-5 kennen alleen een binair bestandsformaat. Je kan dit instellen via het popupmenu van je form.
Pagina: 1