Op donderdag 21 februari 2002 14:44 schreef willem169 het volgende:
[..]
Dit geheel offtopic;
Volgens mij was dat, of bij jou, of bij de_das, dat ik zei dat het wat handiger is dat je de naam van degene die je quote te laten staan.
Hier nog zo'n puntje, misschien wil je in het vervolg een stukje begeleidend schrijven toevoegen, want als ik een quote zie, en daaronder een stuk code heb ik geen idee wat ik ermee moet. Oftewel: onduidelijk.
Als je er even een stukje bijtikt, al is het maar "Ik zou het volgende doen:..."- of iets in die geest is het al een stuk duidelijker en beter te lezen. Je voorkomt er ook nog eens onduidelijkheden mee.
[oftopic]
ik heb gisteren de FAQ op aanraden van OzBozz doorgelezen, en heb hier niks over kunnen lezen wat jij nu aanhaalt.
Ik neem aan dat als degene die dit topic heeft gepost het verschil ziet, dat hij weet wat hij moet veranderen.
[/oftopic]
[oftopic van oftopic]
Hoezo haal jij een voorbeeld van de_das aan? OzBoz suggereerde ook dat ik 'vriendjes' was met de_das, en ook dat dat algemeen gedacht werd. Laat me dit even uit de wereld hebben, ik ken de_das alleen bij de naam de_das en alleen van de posts van dit forum.
[/oftopic van oftopic]
[zelfsnogoftopicder]
Ik snap overigens niet eens waarom jij dit topic aandoet. Ten eerste heeft dit topic een zeer hoog n00b gehalte (iets wat, als ik jouw posts doorlees jij een grote 'hekel' heb, aangezien jij hier vaak ge-irriteerd op reageert, en omdat iemand (ik weet zijn naam zo niet) iets met een spuitbus n00b-doder als signature heeft staan)
Wat ik hiermee wil zeggen, je komt bij mij een beetje ge-irriteerd over. Ik snap de reden daarvoor niet echt. Wil je een keer met me erover praten, mijn icq staat aan

151047588
[/zelfsnogoftopicder]
ps. OzBoz, sorry dat ik hier toch op inga, maar ik wil toch even dit 'en publiek' uit de wereld helpen
[nu mag ie weer ontopic]