Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

En toch, waarom dat slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=418076/1/25]

Is ie nou gesloten omdat ik er niet met grote haken [windows98 opstart diskette DOS-achtig operating system] heb voorgezet of omdat ie toch onder WOS hoorde i.p.v onder NOS? Anyway ben ik heel blij met de reacties er op, ik kan alleen geen dankjewel (het werkt) zeggen omdat ie meteen achter slot en grendel wordt geplaatst.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik denk mede omdat dit gewoon ook in de search te vinden is hoe men een opstartflop maakt en ff de batchfile aanpast.

Verwijderd

En Merely moet zn slotjes-quotum voor de dag natuurlijk halen, en helaas is jouw topic de ongelukkige...daar doe je niets aan natuurlijk

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

dit ging dicht omdat het gewoon basic is. hoe je een regel add in je autoexec.bat lijkt me nou niet zo moeilijk.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 21 februari 2002 11:10 schreef DR het volgende:
dit ging dicht omdat het gewoon basic is. hoe je een regel add in je autoexec.bat lijkt me nou niet zo moeilijk.
Inderdaad.. Lijkt me toch wel een beetje basiskennis.. (en als je die niet hebt, lijkt het me niet zo moeilijk om via internet dit soort dingen te vinden!)

Verwijderd

Topicstarter
En dat is nou precies wat ik hier probeer. Een vraag stellen die voor mij blijkbaar niet triviant is aangezien ik 3 uur bezig ben geweest om het zelf uit te vogelen. Wat maakt het uit of ik het op internet ga opzoeken of dat ik het hier vraag aan een medetweaker. Blijkbaar worden minder geleerde personen hier niet op prijs gesteld. :'(

Ik kon het overigens niet vinden met de search.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet goed gezocht, want ik vond het meteen de 1e keer:
[topic=22815/1/25]
Staat de letterlijke inhoud van config.sy en autoexec.bat in.
Wel uitgebreider dan wat jij nodig hebt. Maar hieruit kun je alles halen.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad interessante topic maar dat is niet wat ik bedoelde. Niet al de laptops in ons bedrijf kunnen namelijk van cd-rom booten. Ik heb gezocht op autoexec. cd starten en nog wat termen. Maar toch bedankt. :o

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 11:16 schreef Nasi_el_Zonnebadtie het volgende:

Blijkbaar worden minder geleerde personen hier niet op prijs gesteld. :'(

Ik kon het overigens niet vinden met de search.
Jouw zin had moeten zijn 'Blijkbaar worden mensen die niet goed zoeken niet op prijs gesteld' dat heeft niets te maken met kennis, je ziet dat anderen in één keer vinden wat jij zoekt, ik heb zelf gezocht op 'windows98 opstart diskette' en dan kom je genoeg tegen. :)

Deze vond ik: [topic=26858/1/100]

Maar goed, ik neem aan dat jouw probleem nu is opgelost?

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 11:07 schreef MREn het volgende:
En Merely moet zn slotjes-quotum voor de dag natuurlijk halen, en helaas is jouw topic de ongelukkige...daar doe je niets aan natuurlijk
Ik neem aan dat je de ;) vergeten bent?

;)

• Twynn
Op donderdag 21 februari 2002 11:16 schreef Nasi_el_Zonnebadtie het volgende:
Blijkbaar worden minder geleerde personen hier niet op prijs gesteld. :'(
Jawel hoor.. Die worden wel op prijs gesteld.. Maar er zijn wat dingen die je in de gaten moet houden..

Allereerst heet dit forum gathering of tweakers, wat betekend dat er wel wat kennis verwacht wordt..
Is die kennis op een bepaald vlak niet aanwezig ('t kan best zijn dat jij bijv. heel goed bent in hardware ofzo), dan wordt van je verwacht dat je niet meteen hele simpele topics opend, maar dat je eerst goed gaat zoeken (ook buiten GoT), en eerst die kennis een beetje probeert bij te spijkeren door veel te lezen enzo..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op donderdag 21 februari 2002 11:07 schreef MREn het volgende:
Ik zal deze opmerking maar niet serieus nemen... ;)

Voor de topicstarter:

Jouw topic is een typisch geval van niet de FAQ lezen. Eerst post je het in het verkeerde forum en tevens is het echt basiskennis. En ja, ik verwacht van de gebruikers in [forum=11] dat ze dat bezitten. De oplossing werd tegelijkertijd met de move gegeven en deze twee factoren hebben meegespeelt met het slotje.

Tevens is het sluiten van zo'n vraag (basiskennis) in mijn ogen nodig omdat er in [forum=11] vaak wordt doorgepost in zo'n draadje. [forum=11] heeft veel nieuwe bezoekers en als die een draadje zijn waar zij het antwoord op weten zullen ze die posten, ongeacht dat het antwoord al meerdere malen is gepost. Wat vervolgens weer irritatie wekt bij andere gebruikers en onnodige reactie's tot gevolg heeft. Vandaar dus... :)

En bedanken kan natuurlijk ook via mail enzo. :Y)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Twynn
Op donderdag 21 februari 2002 12:23 schreef Merely een heel verhaal
Ej Merely.. Misschien effe een tip, maar iedere keer die links naar wos leest wat irritant.. (en 3x in een post lijkt me ook niet nodig).
(Of valt dit onder spam ;))

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwa,
code:
1
[forum=WOS]

is zo makkelijk, ik gebruik het ook vaak in o.a. [forum=23] ;) :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

[forum=9]
code:
1
[forum=9]

:Y)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

woei forum-spam ;) deze lijkt me wel afgehandeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.