Toon posts:

een goeie TV kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een TV kaart om Tv op mijn pc te kunnen kijken en evt radio te kunnen luisteren.
Nu kwam ik dit kaartje tegen http://61.59.36.233/web/product_inside.asp?prd_id=MTV878

Voor € 78.

Is het wat of kan ik beter verder zoeken?

Thnx!

Verwijderd

Je kan beter even verder zoeken, want deze kan alleen stereo geluid geven met NTSC-usa (dus niet met PAL-europa).
Prijs is wel leuk, maar de kaart heeft teveel beperkingen.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

1: webbie fabriekant
2: google
3: T.net reviews
4: GOT

sorry hoor, maar ik haat dit soort vragen :|

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

'k heb zelf een Hauppauge Win TV Stereo + FM. Fijn kaartje met afstandsbediening, Stereo geluid en FM radio. Radio moet wel via de kabel, maar goed...

't is maar een suggestie :)

(hij kost btw 127 (zie: http://www.tweakers.net/pricewatch/25815))

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 10:51 schreef Crichton het volgende:
Je kan beter even verder zoeken, want deze kan alleen stereo geluid geven met NTSC-usa (dus niet met PAL-europa).
Prijs is wel leuk, maar de kaart heeft teveel beperkingen.
teveel beperkingen....
Welke nog meer dan? Dan weet ik ook waar ik op moet letten bij andere kaarten :).

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23
Ik was vorige week bij de MediaMarkt in A'dam en daar heb ik een Typhoon tv-kaartje (BT878A chip, stereo, met s-vhs in) gekocht voor 10 Euro! Er lagen er een stuk of 10, dus misschien zijn ze er nog...

Werkt prima met Dscaler en BorgTV, bedrag van 10 Euro slaat nergens op. Ik heb 'm als vervanging voor mijn mono Hauppauge WinTV kaart (betaalde ik 5 jaar terug 350 piek voor!)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 11:15 schreef BigSurf het volgende:
Ik was vorige week bij de MediaMarkt in A'dam en daar heb ik een Typhoon tv-kaartje (BT878A chip, stereo, met s-vhs in) gekocht voor 10 Euro! Er lagen er een stuk of 10, dus misschien zijn ze er nog...

Werkt prima met Dscaler en BorgTV, bedrag van 10 Euro slaat nergens op. Ik heb 'm als vervanging voor mijn mono Hauppauge WinTV kaart (betaalde ik 5 jaar terug 350 piek voor!)
Wat is dat voor iets, de mediamarkt?

Verwijderd

Dit hoort in V&B, maar daar gaat hij op slot (zie de FAQ's daar)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.