tremble and despair for i am power!
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
En die Golden Orb is een koeler neem ik aan.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Een beter proc kan ik me niet voorstellen
O ja, ik koel hem met een Golden Orb en hij zit op een MSI6905 Master converter op mijn Abit BE6-II met 128MB Huyndai geheugen.
Succes.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Enige tijd geleden stond hier een topic over een PIII700E en die kwamen niet verder als 840Mhz.
Het is denk toch een kwestie van een beetje geluk hebben.
Ik heb alle shops die hem verkochten een mail gestuurd met de vraag welke stepping deze had en welke produktie code. Deze heb ik vergeleken met de procs uit de CPU database van www.overclockers.com
Ik heb hier een CPU COOLER P3-FCPGA,FAN, BALL BEARING TOT 1.4 Ghz. liggen zou die ook goed zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij lukt dat toch ook met een Alpha-Delta combo....
Verwijderd
Wat voor serienummer staat er op jouw geheugen precies? Als het hetzelfde is weet ik dat het in ieder geval niet aan mijn geheugen ligt.
Verwijderd

Dit is het exacte nummerwat ook op de chip staat, en het is 6ns.
Ik weet het, voordat straks allerlei discussies losbarsten, 75 zou normaal duiden op 7,5 ns, maar de fabrikanten hanteren soms zulke rare codes, ook die Kingston van Newt(OC-Shop) toendertijd had de zelfde chip, en de zelfde specs.
**Ja van jou wist ik het wel PJ !!!!
GeForce 2 doet het ook errug goed alhoewel de core niet verder wil dan 220 mhz , geheugen ging een stuk beter ( 400mhz )
Ik heb de default benchmark van 3d mark 2000 ook een paar keer gedaan en ik vroeg me af hoe die is voor mijn setup: 8200+ marks
http://www.madonion.com/compare.shtml?639963
Die-hard Brexiteer
anders word die onstabiel
heb der standaart koeler opzitten omdat ik zowat geen koeler kwijt word vanwege converter wie der op zit
gebruik de converter van abit(slotket heet dat ding,als ik het goed heb)
als iemand suggesties heeft om hem hoger te krijgen dan stuur me ff een berichtje via icq of mail me even
B-BRAIN: check out: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120094
sigloos