Toon posts:

gehacked!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben gistermiddag gehacked met diablo II LOD. :'( Iemand wist mijn passwoord te achterhalen en ik zag hem (dmv friendlist op account van me broer) al mijn characters afgaan, na een kleine 30 minuten krijg ik een msg van hem dat ik er weer op kan binnen 2 minuten met wachtwoord 12345. Hoe kan iemand nou achter mijn wachtwoord komen? Ik heb al combinaties geprobeerd van letters en getallen (bv e8f96, zoals werd aangeraden op diabloii.net) maar ik toch is het hem gelukt. Ook wil ik weten of iemand het emailadres van blizzard weet voor het rapporteren van dit soort dingen? (heb gelezen dat ze rolback kunnen doen als er veel hacks zijn geweest)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
en wat heeft dit met spellen te maken :?

Verwijderd

en over welk spel/programma hebben we het dan?

Verwijderd

Heb je toevallig eens je account 'aan' laten staan. Met een proggie zoals password killer kan je dan 't wachtwoord achterhalen

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Misschien met een spel ofzo :?

BOINC stats

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Heeft dit met Diablo II te maken of zo :?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Als je je password van die gast niet terug krijgt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk dikke pech.

Wie weet heefthij al je goeie items al weggegeven en je chars gedelete.

Nooit een simpel woord pakken als wachtwoord, altijd letter+cijfers, en NOOIT je password opschrijven, of aan iemand geven.

Hopelijk heb je ervan geleerd.

Stuur een mail naar blizzard,misschien dat ze je acct pw kunnen resetten, maar hoogstwaarschijnlijk zeggen ze "eigen schuld dikke bult".

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Volgens mij mis(s)t ie :o volledig de plank (of slaat ie de plank mis) }:0

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 10:25 schreef MaxNatic het volgende:
Volgens mij mis(s)t ie :o volledig de plank (of slaat ie de plank mis) }:O
edit:
FOUTJE

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

als hij nu een trojan oid in je comp hebt geupt maakt je password niet veel uit

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

Op donderdag 21 februari 2002 10:25 schreef MaxNatic het volgende:

[..]

edit:
FOUTJE
je hebt ook een edit knop rechts boven je post :P

«edit» of bedoel je met foutje geen typfout m,aar dat je het dubbel deed :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over Diablo II LOD..sorry jongens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 10:23 schreef Warbringer het volgende:
Als je je password van die gast niet terug krijgt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk dikke pech.

Wie weet heefthij al je goeie items al weggegeven en je chars gedelete.

Nooit een simpel woord pakken als wachtwoord, altijd letter+cijfers, en NOOIT je password opschrijven, of aan iemand geven.

Hopelijk heb je ervan geleerd.

zucht mijn wachtwoord was zoals ik in me eerste post heb gezet, en nee ik heb em aan niemand anders gegeven, het schijnt dat je via een andere realm een account kan kraken zonder het wachtwoord te weten heb ik gelezen op diabloii.net

Stuur een mail naar blizzard,misschien dat ze je acct pw kunnen resetten, maar hoogstwaarschijnlijk zeggen ze "eigen schuld dikke bult".

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vast en zeker iemand pissed gemaakt ofzo ?
btw dat realm truckje werkt volgens mij niet meer
btw wat ben je kwijt ? zotelezen heb je je account weer?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je dat pass ook ergens anders gebruikt toevallig? Anders je PC of netwerk eens controleren op Trojans en Sniffers.
Hij zal wel niet alles aan 1 iemand hebben gegeven, anders kun je zien wie het was.
Wel een lame actie.

Verwijderd

super makkelijk om je password te achterhalen, van een online game.. of was dat hier niet het geval..

Het kan geen kwaad op zich behalve dan dat hij je game kan verneuken, maar dat is alles..

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb mijn account terug. leeg en wel. Er zijn 7 characters leeg geplukt. totaal schatting 50 soj in de huidige markt. ongeveer. Dit is op de 20e gebeurt terwijl ikzelf aan het spelen was. ik werk gekicked, ik rejoinde en mijn assasin was lvl 367 en heete Ra_assa4iu8y439t4tt8$ ofzo ra_assa is de naam en die getallen stonden er ook achter. heb daarna nog 4 x ingelogd naam en lvl steeds anders. laatste inlog was de naam normaal en was ik lvl 101. werd weer gekicked en toen was t wachtwoord veranderd. Ik heb gezien dat die persoon heeft getransfered in een passworded game "delete". (die account staat in me frienslists omdat ik vaak samen met mijn broertje online speel)

nee heb password nergens anders gebruikt. (is idd een onlinegame)

hoe hacken ze dat dan?

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29
Was dit op de realm of op open battle.net ?

Verwijderd

Topicstarter
realm Europe

• Warbringer
  • Nu online
wat _WAS_ je password?
het password dat dus gehacked is?
en je acct?

ik neem aan dat je nu weer een ander wachtwoord hebt gepakt dan dat je eerst had...

Verwijderd

Topicstarter
waarom zou je dat willen weten? ik zie niet in waarom ik jou dat zou geven.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 12:52 schreef DazZta het volgende:
|:(
? waarom dit?

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 12:54 schreef miessie het volgende:

[..]

? waarom dit?
ik heb hoofdpijn

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pff warbringer speelt die spelletje ook al langer hoor. wat is je account name zullen we us kijken wie of wat het deedt

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 12:52 schreef DazZta het volgende:
|:(
ik been geen idioot gewoon nieuwsgierig..

Verwijderd

Topicstarter
ja zal vanavond nog wel even kijken of ik het wachtwoord al heb veranderd dan zal ik t wel posten. heb me account nu terug maar is compleet leeg.
acc is in ieder geval *tha-gladiator wachtwoord volgt

Verwijderd

Topicstarter
wat wilde je er dan aan doen? je kan toch nooit controleren wie er op mijn account tha-gladiator heeft gespeeld?

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Heh - toevallig cheats geinstalleerd? Schijnt dat met bepaalde versies van dat maphack ding en dergelijke shite keyloggers mee worden geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ken dat ja... ik vermoed ook dat het daar vandaan komt, maar wij gebruiken dat ook al heel lang niet meer, is daar iets over te lezen ergens dan?

• Warbringer
  • Nu online
Op donderdag 21 februari 2002 12:49 schreef miessie het volgende:
waarom zou je dat willen weten? ik zie niet in waarom ik jou dat zou geven.
Ik wou weten of je wachtwoord een gewoon woord was wat in een standaar dictionary voorkomt of met een algorimte gemaakt kan worden.
Op donderdag 21 februari 2002 13:16 schreef SaURoN het volgende:
pff warbringer speelt die spelletje ook al langer hoor. wat is je account name zullen we us kijken wie of wat het deedt
Precies, ik heb redelijk wat ervaring met D2. :)

• Warbringer
  • Nu online
Op donderdag 21 februari 2002 14:29 schreef miessie het volgende:
ken dat ja... ik vermoed ook dat het daar vandaan komt, maar wij gebruiken dat ook al heel lang niet meer, is daar iets over te lezen ergens dan?
niet dat ik weet, maar gewoon verstandig zijn.

Cheats kun je deels decompilen en de code nakijken, als daar iets wazigs instaat wat packets verstuurd naar iets behalve battle.net dan zou ik die hack niet gebruiken.

Maohavk van mousepad is zover ik weet clear, maar ik moet zeggen ik gebruik een oudere versie (die verder perfect werkt hoor).

En een shopbot gebruik ik nog af en toe. hiervan heb ik ook de code doorgespit en zelf gecompiled. Weet ik zeker dat ik een geen keyloggers meeneem ofzo.
Maar mijn algemene verslaving van D2 neemt eigenlijk wel af, misschien kap ik er wel gewoon mee.

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook mousepad dies dus niet clean...ene mocht je stoppen ik sta open voor een gratis account :)

geef me es wat info over shopbot die ken ik niet

Verwijderd

Topicstarter
wachtwoord was iets in de richting van r4t57. dus letter, cijfer, letter, cijfer, cijfer. lijkt me moeilijk
Pagina: 1