Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Standaard koeler is goed (dB weet ik niet)
Anders een koeler van Zalman of Thermaltake Volcano7+
Bij de V7+ kan je de snelheid instellen.
Van zalman staat op de frontpage (t.net) een review en op de sites van beide koelers staan de dB'en.
Anders een koeler van Zalman of Thermaltake Volcano7+
Bij de V7+ kan je de snelheid instellen.
Van zalman staat op de frontpage (t.net) een review en op de sites van beide koelers staan de dB'en.
Dit is erg omslachtig en leuk voor de echte tweaker (zoals ikOp donderdag 21 februari 2002 10:17 schreef redbullwaning het volgende:
neem dan water koeling maakt namelijk haast nisk geln lawaai en koelt beter dan lucht
Hij wil verder niet overclocken........Op donderdag 21 februari 2002 10:17 schreef redbullwaning het volgende:
neem dan water koeling maakt namelijk haast nisk geln lawaai en koelt beter dan lucht
En mijn waterkoeling maakt waarschijnlijk meer herrie dan ieder ander zijn luchtkoeling! (delta 120mm)
ontopic
Zet je standaard fan op 7 volt, kost je niks en het geluid is dan echt helemaal weg. Hij zal dan ongeveer 50 graden worden denk ik, dus niks om je zorgen over te maken.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik heb de boxed versie van de P4 1.6 GHz en die is echt fluisterstil.
Mijn harddisk maakt nog meer geluid.
Mijn harddisk maakt nog meer geluid.
MSX 2 rulez more
Pagina: 1