Beste monitor voor 500,-

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24
De monitor van een vriend van mij heeft het laatst begeven. Dus nu heeft hij geen keus en moet hij een nieuwe. Zijn budget is ongeveer 500,-. Misschien dat jullie weten welke monitor een aanrader is, of welke je absoluut niet moet kopen.
Groot formaat is zeker belangrijk, aangezien er erg veel films op worden gekeken (campusnet). Ook een pre is het als ie niet als te diep is.
Alvast bedankt.

Jag

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:07
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zijn budget is ongeveer 500,-[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Groot formaat is zeker belangrijk[/quote]Euh... Dan zijn er drie mogelijkheden:
- meer geld uitgeven
- bagger 17" kopen
- goede 15" kopen

Maar voor 500 krijg je niet echt een groot formaat scherm. Dus dat wordt films kijken bij de buurman...

• Jag
Ok, een goede 15-inch dan, ideeen? Hij was van plan om de Philips 105S11 te gaan kopen, ik denk dat dat niet zo'n goed idee is, wel goedkoop.
Ik heb zelf de CTX PR711T, voor 635,-. En die monitor heeft een refresh van 117Hz op 1024x768, echt een relaxte monitor, ook erg plat. Maar hij vind hem te duur.

Jag

Verwijderd

Moet het een nieuwe monitor zijn, of mag het ook een 2e hands zijn...?
Voor 500 piek heb je wel een redelijk 2e hands 17" monitorretje

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:56
voor 500 piek kan je idd een hele goede 17"
kopen. ik heb 2 jaar geleden een 17" van samsung gekocht voor 500 piek, dat is echt een goede monitor

• Jag
2e hands mag ook, alleen is daar wat moeilijker aan te komen.

En heb je een link van die Samsung?

Jag
Pagina: 1